Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tur att jag har...

Publicerad 2009-04-27 11:55:35 i Allmänt,

...mina öron på plats, annars hade mitt leende gått runt heeela huvudet!!!=P....jag vet ju vad Annie går för men det här e fanimej över förväntan!!!....den här förbenade värken e helt å hållet mitt fel men det e vär sin vikt i guld idag...så fortsätt värkmästar jävel...idag ska du inte få mig på fall!!...Hon e heeelt slut idag, äter inte vill knappt gå ut...hmm...kan hon redan känna av parningen???...Annies mamma blev trött å mådde illa...men redan???....haha...nu blir jag hönsmorsa gånger två!!...runt den 25 juni så e det dax, kommer hålla er uppdaterade vare sig ni vill eller inte!!!...NU kommer det skrivas ÄNNU mer om Annie!!!! =P...ska uppdatera hennes hemsida med mer foton på parningen å korningen om ni e nyfikna...ska oxxå lägga upp infon om korningen å hennes bedömning så kika in om ni e nyfikna!!!...ha det gott, ska dricka vatten nu, blir sååå torr i munnen när jag går med mitt breda flin på läpparna!!!...puzz å kramiz å sköt om er!!!

Lek när de skjuter 2 skott, no reaktion!!
                                                                  

Kommentarer

Postat av: Vicky & Otto

Publicerad 2009-04-27 16:13:02

De är bra att du håller oss uppdaterade! :D Skulle bli jätteglad om du ville skicka över lite bilder sen i lördags :)

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-04-27 18:36:06

Stort GRATTIS till er båda...

Synd att vi inte han träffas något men så är det här i livet. Vad menar du med den 25 juni är det då det visar sig om det blev någe eller?



Träffade Mattias i torsdags och han hälsade så mycket. Han trivs jätte bra på Holmen



PS kram a Annie från mig.

Gittan

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-27 19:01:03

Hehe..tycker du har all rätt i världen att vara mallig för det ni åstadkommit, jag är åxå mallig för er :)



Har du hunnit kolla om min något röriga beskrivning hjälpte dig nåt, alltså få in tubklipp i bloggen?

Säg till annars...



Kram kram, å krama finAnnie åxå

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-27 21:01:04

Gittan, den 25 juni ska hon ev få sina puppisar =P

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-27 22:35:31

Som dem andra skriver du har med all rätt att gå med ett leende upp till öronen!!!=D

ni är så underbara tillsammans du o Annie kossan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela