Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tung i huvet...

Publicerad 2009-04-09 10:50:03 i Allmänt,

...som bara den!!!...fick mosa i mig två sovarpiller i huvet för att ens komma på tanken att sova,  så slut i huvet jag e ibland...det va ju inte tvunget att flytta på bokhyllan just då...den hade ju stått kvar där den stod tills John eller Johan kom hem!!!....nåja...ska  ALDRIG mer göra så igen!! =P...haha... det tror jag inte ens själv på...Fixade inte att ta med mig den fyrbenta till träningen igår, blir ju lite mer att hon drar i kopplet pga alla andra mysiga hundar som hon bara vill nosa på å busa med...vilket hon inte får till sitt stora förtret!!...åkte upp själv för någon nytta kan jag ju göra, som tex kommendera de andra i de olika momenten å va ett xtra öga för att kunna finslipa det som behövs...vår nya grupp i 2:an verkar oxxå va kanonbra...Kicki, Gunnar och Birgitta som jag gick med i 1:an går oxxå i den här nya gruppen å det e jättekul!!!*L*...Ska ta mig upp till Tinnerö en sväng, blir inte alls någon långpromis...ska se om det går att byta ut mina fötter mot några andra, dessa e just nu bara två värkande klumpar!!!...usch...känner att det bara blir ett ända gnällande...till något positivt då!!!...Johns lilla skrutta ska bo hos oss i tre veckor när hennes mamma å sambo åkter till USA....Blir lite förändringar här hemma i några veckor...just nu e hon väldigt skoltrött å vill byta till Florist utbildningen där det e mer praktiskt...hon e superduktig med hästar men ville inte gå någon sådan utbildning, hade nog varit bra för henne...hon behöver få jobba med kroppen mer än med knoppen...nåja...ha det bäst allesammans å fastna inte på Blåkulla nu!! =P...."påskgruppkraaam"

...Årets första äppelskörd...lr förra årets äpplen som nu börjar tina upp!!*L*

Taget i går morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela