Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ska ta å..

Publicerad 2009-04-04 21:43:51 i Allmänt,

...kika på kudden nu....trampar runt på moln å e bara sååå glad!!...vår träning har gett oss den bästa kredit man kan få...en uppflyttning till klass 2 om jag inte fortsätter å försöker få två första pris till så vi kan titulera oss med LP1...men det tåls att tänka på...går det bra på kursen så flyttar vi nog upp till nästa klass...min uppfödare har utmanat mig i 2:an så jag har gett henne kardan!!! =P...näe det får visa sig med tidens gång!!!...kramelikram å nattinatti

Pusskalas med min fyrbenta kärlek!!!...min dotter fotade oss i somras

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-04 22:32:50

hihih, Delta å jag e redo för utmaningen...

försten till Lp2 :D

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-05 11:45:49

Men du får ju ett försprång, hon ska ju paras här om ett tag!!...men vi ska nog komma igång efter att valparna e väck

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-06 00:17:27

din uppfödare? Mormor? haha du menar väl annies uppfödare;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela