Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Seeeegt...

Publicerad 2009-04-20 09:53:18 i Allmänt,

....som bara den att komma upp i morse, tog bara en vända runt utkiket med fröken men ska pallra mig ut snart på en längre runda...idag e det till att ta sig ner på stan till AF...ska gå i någon typ av grupp för oss långtidssjukskrivna...får se om det kan ge något, skönt att ändå få komma ut å träffa lite folk...ska gå två dar i veckan, måndagar å fredagar...13-16 på må å 9-12 på fre....japp...ska bli intressant å se vad som erbjuds...ska ju även gå en rehab utredning på smärtenheten men vet inte när den drar igång...på lördag å söndag ska Annie paras, plus att hon ska koras på söndagen, hanen åker med upp till Örebro så får vi se om de kommer till skott där oxxå...man vet ju aldrig...det e med väldigt blandade känslor måste jag ju lov å skriva...kul med puppisar MEN det känns jobbigt oxxå, vill ju att det ska gå bra, vilket man får hoppas på...det får absolut inte hända mitt lyckopiller något!! =/....näpp, dax å släntra iväg ut å inte fastna här...e lätt hänt å vips så e klockan allt för mycket!!...ha det bäst å ta hand om varandra!!!...kramiz

Imorse sken solen klart, visst e det läckert!!???!!!

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-20 10:15:37

Hej vännen.Blir det dina valpar eller är din älskling en foder hund?Var inte orolig det kommer gå bra.Kram S

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-20 10:22:22

...jag har henne på foder!!!...ja det känns lite nervpirrande!!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-21 21:48:50

Vilken bild! Blir faktiskt alldeles stum! Vilka färger!



En helgrön Sniglon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela