Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ögonlocken...

Publicerad 2009-04-21 08:37:18 i Allmänt,

...har jag hängandes nedanför knävecken...två timmars sömn blev det ungefär inatt...inte pga värkmästern utan för att lilla fröken drog iväg...fick lysa henne men ännu inget resultat!!!..."suck"...faaan behövet inte det här nu...kaos innanför pannbenet...drog ut vid 6 tiden imorse till Tinnerö...så jäkla rofyllt, riktigt kallt va det men det lättade upp lite ändå...fotade såklart..inga större aktiviteter på fåglarna...idag e sista gången med dietistgruppen, vill verkligen inte sluta...har ju gått upp i vikt under den här tiden men känner ändå en viss skillnad i mitt tänkande...oj, ska dit nu...måste kila...första fotot kan jag nog villigt erkänna e mina känslor, det andra talar nog för sig självt!!!....lugn...ja det e så jag vill ha mitt liv!!!...kramizzzzz å höres senare!!

Läckert eller hur!?!

ca 6.30 imorse..solen på väg upp...rofyllt..lugnet

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-22 00:12:56

ja, man "känner första fotot- Det är just det som du är så bra på. Man känner dina bilder! Kan bara säga det jag sagt tusen gånger- Du förmedlar känslor i dina bilder. Det ÄR inte många som lyckas med just det. Alla kan ta bilder, t.om bra bilder, men du tar BÅDE bra bilder och FÖRMEDLAR känslan.

Formidabelt helt enkelt<3



Tack för att Du ger oss dessa känslor!



kramar om och ger dig en natt-kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-22 13:58:21

...tack goa du...å du förmedlar känslor genom dina dikter

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela