Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

..och första priset

Publicerad 2009-04-03 14:55:00 i Allmänt,

....går till Annie...för att hon e den bästa lyssnaren å som aldrig skvallrar...hon älskar mig för den jag e utan krusseduller!!!=P
Peppar mig själv inför morgondagen...men det känns som att det börjar lugna ner sig innanför pannbenet å magen...ja va faaan lika bra å sticka ut hakan...vi tar ett första pris imorn!!!! =P
...spelar ingen roll för mitt första pris e min fina äckliga hund...som idag luktar....hund!!!=P...

Den finaste

Sorry min namne, här e oxxå den finaste som kommer att
dela förstaplatsen med Annie...=P...så nu e ordningen    
återställd...flåt vännen att jag glömde....=P                              

Kommentarer

Postat av: Kicki Carlsson

Publicerad 2009-04-03 15:57:16

Appappapp!

Där har Selma och jag tänkt stå!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-03 16:08:13

Hahaha...ja men vi delar ju på första platsen!!! ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-03 20:48:59

nej nej

jag e väldigt partisk hihih, men annie intar självklart första platsen...

i skönhet, mentalitet ja allt...våran underbara pärla.

som du gör ett sånt underbart jobb me kicki.

jag tror på er, ni e bäst!

kraaam

Postat av: Tomas

Publicerad 2009-04-04 12:43:47

Hur gick det??????????????????/Tomas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela