Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu e jag tebax

Publicerad 2009-04-01 11:10:46 i Allmänt,

...från Lyly som fixat bort min"skäggväxt" å mina ögonbryn... hmm...slänger in en parantes här!!...VIran!, hon tog inte bort ögonbrynen...hon fixade till de!!=P men hon kommenterade min hy å sa att nu vad det dax för den häringa fröken å börja tänka på sin hy...hon såg att den inte alls mådde bra å att om jag inte skulle få spruckna ådror å bli rödaktig i ansiktet så fick jag lägga på ett kol...har hört detta förut men från tjejen jag gick hos i Örebro...fick några bra tips som jag tänkte dela med mig...tomatskivor va bra att lägga på ansiktet å likaså vispa upp en ägggula med några droppar citron i för att sen lägga på som en mask...likaså färsk annanas, skala, mosa å även den som en mask...den skulle man däremot inte lägga på en hud som va irriterad...japp...take it or live it!!! =)...ska ta en mugg the å bara pusta ut en stund...värken i mina ben å fötter gav sig tillkänna igen å det värker som faaaan under fotsulorna, heeelt sjukt...men ska köra ner dessa fulingar i ett fotbad innan jag ska ner i den härliga tvättstugan!!! å sen ut med den fyrbenta!!...kramelikraaaaam å tack ni fina här ute som lyfter upp mig mellan varven när jag dyker neråt!!! =)

Jäzzzzp...e du redan hemma matte??!!??

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-01 11:13:13

haha söööööt kossan<3

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-01 11:17:40

..ja visst e hon, å hon kan konsten att krypa under täcket oxxå! =P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-01 22:47:52

Fniss..jaså, de fick sitta kvar..vilken tur ändå..;)



Låter som att det kan funka, vet att min mormor propagerade för grejjen med tomat, å min mormor va ruskigt bra på det där med "naturens apotek"..

Låter ju klart skönare, än syran jag låter dem pensla i ansiktet, hmm..



Hoppas fossingarna känns bättre nu..?



Kram kram





Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-02 15:51:14

oj, syra??...hmm...jag som e helt novis när det gäller smink å finesser du kanske har lust att förklara varför man kör med syra???...näe jag ska testa tomater å äggulan!!...ska se vilken "ung" 43 åring som kommer snoffsande fram!!!..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela