Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

När mina tankar...

Publicerad 2009-04-02 21:28:29 i Allmänt,

...inte e de renaste å snällaste då flyr jag min kos hit ut å bara är....här kan ingen förstöra mina tankar å funderingar för här e jag bara jag...å mycket "skit" rinner av mig för här e jag den jag e, utan blickar eller ord som sårar...gonatt alla fina vänner!!...tar med er hit å ger er lite av  mitt "andningshål"...bara för en stund....kramiz alla underbara å en xtra styrketankar till Viran å Sniglon...
En mossig sten  går alldeles ypperlig att sitta å filosifera på....
bara å sitta å lyssna till suset som går genom trädkronorna eller
som nu, fåglarnas underbara sång...

...eller att bara sitta å titta ut över vattnet/isen en tidig morgon
                                                    

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-02 22:29:33

Ojj..tack!



Där skulle jag åxå kunna sitta å göra inget i timmar, lätt!!



Känner ett visst hopp om livet faktiskt, när jag kommer på mig med att tänka att där måste det finnas massor med svamp på hösten..ler



Sov så gott gumman, jättekram

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-02 22:36:00

fan, ni är så fina så jag bara går runt och gråter mellan bloggarna!



Tack finaste Sol, du ger och gör så mycket för oss alla! Tack du behöver aldrig "gömma" dig i skogen, du gör skogen vackrare!



Tack! och massor av kärlek



Knölig Sniglon

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-03 06:39:28

Hej Får jag följa med på din skogspromenad.Min dotter ger sin mor gråa hår.Hon försöker få sin mor i graven allt för tidigt.Så jag flyr gärna med dig till skogen.Det ser underbart ut.Många kramar Synnöve

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-03 06:49:40

Klart du får följa med Synne!!!...vi kan strosa runt å bara va...jag förstår att det e jobbigt med din dotter...hoppas hon snart kommer på bättre tankar!!!...Tack Sniglon, blir så glaad över dina ord

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-04-04 12:33:17

Hej Kicki !

Säger bara Ohhhhh så vackra bilder du förmedlar. För det är ju det du gör. Tänk om vi alla kunde vara kameralinsen ibland och verkligen se allt det vackra.

Allt det vackra som är gratis runt oss.

Kram och ha en underbar lördag.

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-05 13:17:41

TACK Eva!!!...ja det e kul att ni tycker bra om mina foton!!!...har ju blivit en hobby sen jag blev sjukskriven å det e ju en bonus att andra gillar de dom ser!!...hoppas din helg oxxå blev bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela