Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Många säger...

Publicerad 2009-04-03 17:58:54 i Allmänt,

...att min dotter e så otroligt lik mig, vilket jag blir otroligt glad över...min son e en kopia av min pappa över ögonen å till sättet...men tänk så olika man ser...mina systrar å min mamma tycker inte alls det å de flesta bara skrattar när de ser oss...undrar vad det e som gör att man ser så olika??!!??....vilken världslig fundering!!! =P
Här har jag snott ett foto av stumpan som e på väg ut med sitt jobb!!!

Min fina Lina...även kallad "Stumpan" men bara av mig!!!*L*

Å min lika fina son

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-03 23:00:00

Vääääldigt vackra barn har du, hur som helst..

Hur gamla är de förresten? Kom på att jag inte har en aning..:)

Tänkte tala om att du har två hårt hållna´tummar i Finspång imorgon förmiddag, önskar er massa lycka till!

Kramisar..-många!!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-03 23:00:13

Vääääldigt vackra barn har du, hur som helst..

Hur gamla är de förresten? Kom på att jag inte har en aning..:)

Tänkte tala om att du har två hårt hållna´tummar i Finspång imorgon förmiddag, önskar er massa lycka till!

Kramisar..-många!!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-03 23:00:59

Vääääldigt vackra barn har du, hur som helst..

Hur gamla är de förresten? Kom på att jag inte har en aning..:)

Tänkte tala om att du har två hårt hållna´tummar i Finspång imorgon förmiddag, önskar er massa lycka till!

Kramisar..-många!!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-03 23:03:13

Ehhh..oj då! Sorry! Radera gärna, tror jag råkade trippelklicka på nåt vis...

love

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-04 11:03:26

mamma inte sno bilder så där;)

hoppas de gått eller går bra idag håller tummar här hemma. du e bäst puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela