Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Luften gick...

Publicerad 2009-04-21 17:20:20 i Allmänt,

...ur mig när lilla fröken kom hem...sitter å spelar på läppen å "lållar" lite!! =P...ska fixa fram en tändsticksask så jag har nått å hålla upp ögonen med...ska ta mig ut med den fyrbenta å träna lite vid utkiket...hon e sååå loj nu pga löpet så det e ingen ide´å traggla nya moment...ska bli intressant å se om Korningen kan få igång henne...eller om hon blir som tjuren Ferdinand å bara sitta å snosa i backen!!!...vi får ju gå sist med tanke på att hon löper, så kl 14 på söndag å ca 45 min framåt vill jag att ni håller både tummar, tår å tassar för att vi får ihop bra med poäng!!!*L*...hon såsar nog hellre med husse i sängen än behöva jobba lite med kropp å knopp!!!*L*
 
..stannar här hos husse istället!!!<3       
 

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2009-04-21 23:33:04

Hej Kicki! jag har en olympus SP-550UZ, har grundinställningarna just nu för jag hade en kompis som lekte med den och det blev helt fel...



kramar ella

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-22 00:04:31

Tänker sitta helt stilla på söndag kl 14 och bara tänka på Er. Skickar tankekraft<3

Men Ni grejjar detta med- helt klart.Snigel sitter bredvid och tänker hon med och håller tass!



Löp är det här med, för fullt;)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-04-22 12:38:40

Haha, härligt bild :) Jag ska hålla tummarna för dig på söndag! Kramkram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-22 14:02:50

Tack till er båda!!...å sniglon...sen så blir det parning!!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela