Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lärkorna...

Publicerad 2009-04-06 19:04:59 i Allmänt,

...drillar i skyn, tussilagon blommar för fullt...Ginsten e på gång oxxå!!!...YEEES!!!...NU e de fanimej vååår!!!...Pappa sa alltid att när Lärkorna gav sig tillkänna ja då va det vår....å jag håller med...jäklars så de höll igång idag. Tog en redig långpromis i dag på lite drygt tre timmar...å vilket väder...nu får man banne mig inte klaga!!!...lr jooo liiite vill jag klaga...fästingarna e i farten nu...John tog den första på Annie i går!!!....Det sägs ju att alla fyller en funktion men VAD fyller fästingen för funktion???....var uppe på klubben å de va jättekul!!!...flera som jag aldrig har pratat med kom fram å gratulerade vår tävlingsdebut!!!...det va bara Gunnar med Blixtra å jag som tränade i gruppen så det blev mest bara skitsnack!!!...haha...å det fyller absolut en funktion!!=P....närå vi körde igenom alla momenten en gång å sen slutade vi!!..Hoppas ni alla oxxå har kunnat njuta av detta underbara väder...har en sån fin bonnabränna nu!!!...ha det bäst allesammans å styrketankar till dig fina Sniglon...

Kastanjeknoppar, kolla in de när det börjar bli "sprickfärdiga"...de e sååå läckra!

Se de små "solarna"

Titta så många videkissar på grenarna!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-06 21:58:13

Ja du..riktig vår är det..=)

Faktiskt, vad jag hört så har fästingarna absolut ingen funktion alls, det finns inget annat djur som äter dem, de är alltså bara där för att jävlas..huhhh..



Du, hur går det med fotografpraktiken..har du hört nåt?

Det är ju en toppenide´, dina bilder är kanon-som alltid!!



Ha det bäst, å sov så gott!

Kramkram

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-07 00:01:03

Fästingar är det äckligaste som finns- förutom maskar då;))



Vilka bilder Sol!!!Alltså, fy bubblan vad du utvecklas, helt otroligt när man ser! Tussilagona! wow- Många människor tar bilder, men du TAR verkligen bilder. Vad har jag missat om fotopraktik!?? Det skulle vara helt underbart om du får det. Du har verkligen öga för det. Många är kallade, få är utvalda! Inte nog med att du just ser, du kan ju hantera din kamera med, och DET är inte helt vanligt.



Jag blir faktiskt stum mellan varven av dina bilder, och det brukar jag faktiskt inte bli bara så där- Många vill ju, men du kan du Min Sol<3<3<3



T.om en Sniglon har fått färg i ansiktet idag.



tack för all hjälp under dessa svarta dagar, det har varit mer hjälp än jag kan uttrycka- <3<3<3



Ja, att bara slänga lite käft och småträna kan lyfta massor- Tyvärr så kan jag inte vara i så stora sammanhang just nu, men snart så. Och den första appel-plan jag tänker besöka är den du är på. Som publik och den dagen ser jag fram emot. Mycket! Dessutom kommer jag skryta med att "henne, henne känner jag, högdraget stolt kommer jag vara med.



tack för all hjälp Sol



Ordlös.



Sniglon som steker i solen;))

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-07 14:31:03

Är det sant?

Har du åxå masknojja Sniglo?

Jag har riktigt jobbiga maskfobier, så där så att jag får riktiga obehag av att se mask, tom på bild..



Larviga jag kanske, å det blir värre med åren har jag börjat inse..huhh



Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-07 14:38:23

Har inte ringt ännu...måste ta tag i det!!!...Sniglon, ska börja med rehab träning...hade en tanke om att göra det hos en fotograf...du e för go Sniglon...Vi känner varann å tycker om varann för de ni e..kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela