Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Korningen...

Publicerad 2009-04-26 20:11:15 i Allmänt,

...ja, den gick såååå jäkla bra!!!!...nog för att jag vet vad jag har i kopplet MEN hon va heeeelt otrolig min fina fyrbenta!!!....trots höglöpet så presterade hon 452 p utav 600 möjligta!!...ja det e fanimej tur att vi har ett tak som tar emot här hemma annars hade jag garanterat varit MINST 5 m hög!!! =P....jag va inte något nervös, Elin va nog nervös....är riktigt förundrad själv att jag inte hade några fjärilar som dansade omkring i magen...men jag vet ju som skrivet vad som finns i kopplet...min underbara lilla Annie!!! <3<3<3...Lite smakprov från korningen, e nog svårt att föreställa sig när man inte varit med själv och tittat men här kommer det några iallafall!!

Här har Annie sprungit från 40 m håll för att klippa "stocken"

Den här personen går emot oss, går i sicksack, böjer sig ned, går bakom
träd å kikar fram...går nära Annie å sedan går några steg bort för att släppa
capen å Annie släpps för att gå fram å hälsa                                                       

Här går vi på en stig å de rycker upp denna overallen, jag släpper
kopplet å stannar för att se vad Annie gör...hon fortsätter fram och
nosar på overallen                                                                                      

Kommentarer

Postat av: Vicky & Otto

Publicerad 2009-04-26 20:17:29

Vilken kanontjej du har :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-26 20:22:14

TACK!!!...å Otto e ju inte så tokig han heller!!!L

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-26 20:43:46

Tjoooohooo va ni e bra...

jädrans vilken bra uppfödare annie måste ha hahah!

Men ni är ju ett superpar oxå :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-26 20:46:36

hmm...BARA superpar?!!....finns inga som Annie å mig tillsammans!!...vi e de bästaste som finns!!=P

Postat av: Ella

Publicerad 2009-04-26 21:11:00

Hej Kicki! Vad roligt att korningen gick bra, och jag hoppas allt går bra med Annie nu när hon har parats och allt =)



kramar

Postat av: Billrudd

Publicerad 2009-04-26 21:13:18

GRATTIS!

Duuuuuuuuuuuuuuuktiga Annie!!!!

Och vilket team ni är!

Visste vad jag gjorde den dagen jag föreslog att du skulle avlasta Elin... hihi

Puss å kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-26 21:20:21

Jaaa....du e värd att tackas 1000 ggr om...hon e mitt allt....T A C K!!!

Postat av: linus

Publicerad 2009-04-26 21:45:36

Grattis ! :D men ja var ju med och såg allt och det gick ju fint allt :D ..

kul oc h träffa dig oxå fast det blev inte så lång sväng . men jag cyklade som aldrig förr :P hehe

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-26 23:35:27

GRATTIS än en gång!

sj har man fått 6 bit märken i helgen=( snart ger jag upp... har du ett nytt jobb åt mig?

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-27 00:16:39

Grattis fina Sol & Annie- Helt enastående med tanke på alla "omständigheter";)) Det kräver trygghet att få sådana poäng- Trygghet som du ger! Annie är ju bara ett "kvitto" på att Ni har just det-



Sträck på Er båda och håll Era huvuden högt! Ni är värda Medalj<3<3<3



kärlek



En stolt Sniglon-syster (som alltid)

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-27 08:12:09

GRATTIS vad kul att det gick så bra.Kram S

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-27 11:20:06

TACK ALLA för era fina kommentarer från en väldans lååång gammtacka som sträcker på sig!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela