Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kör det ihop sig??...

Publicerad 2009-04-15 15:48:31 i Allmänt,

...eller kör det ihop sig!!!...såg att Annie börjat löpa nu...såg det i sängen när jag skulle bädda!!!...parningen ska ske den 26 april samma dag som korningen!!!...shit...faaaan oxxå...löpet skulle ju inte dra igång förrän runt den 27 april...japp...nu blir det till att börja använda de förlegade hjärncellerna =P....hjääälp...fan nu blir det nervöst som faaan...min fina lilla Annie ska bli mamma!!!...hua....

Min underbara lilla tjej*L*

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-15 20:16:00

Det låter fantastiskt.Grattis vad kul.Ta det lugnt nu en sak i taget.Kram S

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-15 20:21:23

Wow..nästan som att bli lite mormor då jue..?

Men du, vad är "korning"?



Kramis

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-16 07:14:25

Hej vännen.Är det första gången som du får valpar? Blir det dina valpar eller har du henne på foder? Mina parade sig ordentligt igår.Matte fick sig ett bett på köpet i läppen av Olga. Så nu är det bara att vänta och se om vi får tillökning i mitten av juni.Det är några stycken på bloggen som planerar valpar.Kul.Kram synne

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-16 08:25:45

Ja, det e hennes första kull å jag har henne på foder...spännande värre!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela