Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kärleken...

Publicerad 2009-04-28 10:13:02 i Allmänt,

...ja den kan ju se ut på många olika sätt...kärleken til barnen, gubben, vänner, djuren som finns här hemma, naturen...ja, den e väldigt olika känslomässigt...varför skriver jag om det här då??...vet faktiskt inte...tankarna om livet har varit jävligt jobbig sista tiden, jag vet varken ut eller in längre..VAD vill jag egentligen??!!??...VILL jag något??...känner mig som en Åsna mellan två hötappar just nu...klart att jag känner glädje i mycket men det finns så mycket andra saker som drar ner mig...har näsan precis ovanför vattenytan så jag kan andas...är i ett vakuum å ser inte utvägarna, måste få hjälp med det nu...VET att mycket ligger hos mig...men jag pratar för döva öron..-.VI hör vad du säger men VI skiter i det...det e säkert inte så MEN det e så det känns!!!...nä fan heller...ska inte sitta här å skriva massa dynga...drar ner mig själv ännu längre känns det som...

..tur jag har min fyrbenta kärlek...

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-04-28 10:37:53

Sant som du säger... Men som jag är då så blir jag lätt disträ, som nu då hade jag bestämt att cykla ut. Kommer ut i trädgården för att gräva mask men insåg att komposten var tom på mask. Va gör jag då ? Jo jag börjar gräva lite där jag ska lägga om plattorna och sen fortsätter jag där och hinner nu inte åka ut och fiska då sonen snart slutar skolan (13:00) Typiskt mig :)

Postat av: Micke

Publicerad 2009-04-28 10:55:00

Tycker du ser bra ut som du gör... Men det är ju bara jag då :D

Postat av: Tindra

Publicerad 2009-04-28 11:01:11

Vilken fin rottis , är det en liten flicka? :)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-28 11:13:43

TACK Micke, men jag mår ju inte bra i den här XXL hyddan...därför vill jag ju gå ner i vikt, å japp Tindra de e min fina tjejja!!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-04-28 11:18:55

Har samma hydda men min syns då banne mig mer än din :D Men önskar dig Lycka Till... Önskar du bodde närmare så vi kunde sporra varandra i powerwalks :)

Postat av: Micke

Publicerad 2009-04-28 11:24:38

Ja gör ju inte det... Har massa tygmärken som ska till Norge... typ 50 stycken urk

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-28 14:54:15

Finaste Sol<<3

Om du upplever det som att do lyssnar men skiter idet, så är det ju så! Det är ju dina känlor och upplevelser och dom har du alla rätt i världen att känna. Jag är nog inte rätt människa att ge råd om hur du ska få dom att lyssna;)) Men vet att det finns något som heter patient-nämden som kan hjälpa till med just sådant. Det ÄR viktigt ju att man just blir lyssnad på- det är ju ditt liv det gäller. Lätt för dom att sitta och bara nicka och sen inte göra något. fanken blir ledsen så för din skull. psykolgen du fick träffa, är han/hon bra? Eller var det bara också en sån där nickedocka som säger att "jaja, tänk nu inte så mycket?" Finns alddeles för många oempatiska människor inom vården, tyvärr.



En sak ska du i alla fall veta, du är ingen Åsna- Däremot så kan jag förstå bilden du förmedlar;) Just ovissheten kan ju göra en "galen". Inte konstigt med allt du bär runt på- Värk, ev operation osv. Kan du inte bara göra som Eva lärt mig, släppa allt en stund, skit i allt t.om och bara försök vara. Du är en så fin människa, du måste ta hand om dig själv. Låt familjen ta hand om sig själva ett tag, ta ett bad, lägg dig och vila och bry om dig själv. Du måste det!



Tänk inte på vad du ska eller måste- släpp och bara var<3<3<3 Försök se det enkla som är fint, som du alltid gör i dina bilder! Se det idig själv. Glöm alla tankar på ska- bara var!



Kramar om dig Sol och tar över dina tunga tankar så du får semester ett tag!



Finns här för Dig!



kärlek



Sniglon

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-28 15:13:52

...faaan...blir så rörd å glad för dina ord...allt du säger e så rätt men jag har ju svårt att just släppa taget om saker...kramiz du fina...<3

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-28 16:08:33

..ännu en luftburen känsla då..har också en fundering om var jag är på väg, vadjag vill och om jag vill..

Den släpper..vi har så mycket att vara tacksamma för, massor om man börjar tänka efter, och resten kommer med tden..



Du, jag hade fel om vilkjen grej i inläggsmenyn du ska trycka på, det ska vara den som det står HTML på..ler

Jag tror det ska funka då, den med bilden va ju tydligen för bilder..nåja, nu ska jag lämna datorn, Och min arbetsplats, på ta mig hemåt..kramis

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-28 16:21:33

Haha...viran jag tog på HTML men det funkade i allafall inte =/

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-04-28 17:14:42

Jag har också provat HTML men jag kunde inte heller!

Fröken trögfattad!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-28 17:54:09

Jag kollar upp det på direkten då..Kram kram

Postat av: 38 år

Publicerad 2009-04-28 22:29:41

Hmmm låter som PMS- besvär faktiskt! Precis så som du beskriver det, så kände jag med... Ring Mödravården

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela