Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kan man bli mer...

Publicerad 2009-04-22 17:07:47 i Allmänt,

...ödmjuk å tacksam över att ha hittat  en sådan underbar människa å vän här på nätet som Lotta, eller Sniglon som hon kallas!!!...kan inte låta bli att lägga upp hennes kommentar som gjorde att tårarna rinner hejdlöst...att du min fina lilla vän med ditt sätt å vara, din omtanke e gränslös trots att du själv har det tufft mellan varven...hade du inte givit mig mitt smeknamn SOL så hade det varit ett ypperligt bra å passande namn för dig, du lyser med dina dikter å får mig att verkligen tänka till både en å två gånger...nåväl, ska inte snurra till det utan läs så förstår ni vilken enastående människa hon e..min fina cybersyster å vän...

Gumman
wow! vad glad jag blir för din skull- 2,2 kg är JÄTTE mycket ju! Du är grym, säger ju det;)

Tack för allt ditt stöd och mail med vansinnigt vackra bilder- Min själ log återigen och jag vill tillbaka till dina strålar som du ger alla som kommer i din närhet<3 Glöm inte bort dig själv bara, du måste vara rädd om dig! Du gör så mycket för alla andra hela tiden, hoppas jag/vi kan ge dig också. Du gör skillnad i livet- mycket sådan och jag vill ge dig så mycket tillbaka.

Dom som säger att ätstörningar bara är att "låtabli" osv- lyssna inte på dom fina Sol, dom vet inte vad dom pratar om, för visste dom det skulle dom tiga still. Vet vilket helvete du har och vad du går igenom, och ger dig öronproppar att stoppa i öronen så du slipper höra andra dumma som inte förstår bättre.;)

Själv är jag extremt stolt över dig som kämpar så jäkla hårt med allt. Du gör att jag vill göra mer så du kan vara stolt över mig med;)

Kärlek till dig Sol- Du är vacker! Glöm ALDRIG det!

Din Sniglon


...Jag e MER än stolt över dig Sniglon, du gör skillnad bara genom att finnas till....du kämpar på som bara den å du reser dig upp gång efter gång... tror ärligt att jag inte skulle fixa det...du e en fighter...du ger dig in i fighten med högburet huvud å slår tebax...VI alla som känner dig vännen...vi står här vid ringhörnan å hejjar på å du kliver upp som en segrare varje gång...Lycka för oss som alltid vill ha dig här med oss*L*
*kärleken e evig*

Varsågod gumman!!!..vet att du tycker om det här fotot

Det här skrev min dotter, den här kvällen kommer ju bli heeelt otroligt underbar!!!...Kan man få en bättre bekräftelse från sina barn!!!....snörvlar ännu mer!! =)....TACK stumpan, älskar dig å vill träffa dig här å nu...bara få hålla om dig en liten stund...kramar om dig i mina tankar...laaav juuu!!

Man kan inte ha en bättre mor en mamma<3 hon har alltid funnits vid min sida även fast jag inte alltid velat släppa in henne. men jag vet att hon ALLTID finns där o d e huvudsaken. du kan mina svaga sidor men dömer mig inte för de.
ÄLSKAR dig!

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-04-23 06:26:41

Känslosamt och vackert.....

Får önska dig en underbar torsdag

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-23 09:37:23

Gud så fint skrivet av Lotta. Tur att det finns så underbara människor som kan stärka en! Håll hårt i henne mamma.

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-23 12:36:15

Åh Finaste Sol<3



Jag blir rörd- djupt! Ska iväg precis men kände att jag måste få lite Sol. Och vad hittar jag då- Detta. Du ger mig precis det jag behöver när jag behöver det som mest. Hur gör du?



Jag blir så berörd att jag får svårt att skriva något vettigt. Kan bara säga DU ÄR SOL!



Tack för att Du finns!



P.s Vi håller hårt i varandra, dig släpper jag aldrig<3



Din Sniglon

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-23 13:47:36

Nej du vännen, ingen ide att du försöker släppa taget om mig...jag har använt silvertejp så nu sitter jag som ett andra skinn på dig!!! =P...kramar om dig vännen å hoppas snart på återseende

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-25 01:11:59

Jag tycker om mitt andra skinn<3

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-25 11:28:02

...det låter bra det!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela