Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja, hur kommer det...

Publicerad 2009-04-20 18:51:38 i Allmänt,

...här att fortsätta??!!...var på AF i tre timmar å hjälp...vad ska det bli utav det här??....vi fick "leka" att vi skulle anställa någon, vi fick 5 personer å deras ansökan...VEM å VARFÖR skulle vi anställa denna personen och så skulle vi skriva ner VEM vi inte ville anställa och VARFÖR. Vi fick oxxå sitta två å två och berätta VEM som hade det allra bästa jobbet, vi fick ta vilket jobb å vilken person levande eller död spelade ingen roll. Haha..jag kom på två yrken som skulle va som handen i handsken för mig Rappne som jobbar å styr över Rosendal i Sthm...ja han e absolut en lycklig person som får jobba som han gör...vill oxxå...men måste då byta ut typ hela min kropp för att kunna jobba där!!...så det slår jag ur hågen...sen kom jag på ett till...som Naturfotograf, typ han Klumps eller vad han heter, vore väl livet att få resa runt å fotografera natur å djur i alla dess former...problemet e ju att jag inte fixar att flyga men men det e väl ett problem som jag ändå inte kommer att behöva tänka på i framtiden!!!*L*...hahaha...ja det kanske inte va så tokigt egentligen det vi höll på med...nu sitter jag ju här å skriver å dividerar om vad jag ska bli när jag blir stor =P....tjingeling å ta hand om er...klockan springer iväg å jag ska snart inta ryggläge å försöka sova för natten...ja, jag vet...klockan e inte sååå mycket ännu men värkmästarn har jobbat rejält med mig på eftermiddan så nu e jag fix färdig för sängen


Lyssnar på Tommy Körberg å stad i ljus, hittade det här fotot...passar till sången
som e heeelt fantastisk å vilken röst....gååååshuuud i mängder                               

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2009-04-20 20:00:38

Hej Kicki! Du som är så duktig på att fotografera kanske kan hjälpa mig... Jag får inte min kamera att göra som jag vill, var på¨konsert häromdagen och bilderna blev alldeles suddiga för att dom rör på sig hela tiden... vad ska jag göra? ska iväg snart igen =) kramar Ella

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-20 21:50:10

Ja du..tänk att man egentligen bara sätter sina egna begränsningar..man kan bli precis vad man vill, om man bara vill det tillräckligt..

Nåja, nästan då..så även om du inte kan bli trädgårdsmästare kan du ju jobba på trädgårdstidning, å fota andras trädgårdar.. Jag tror du skulle bli..nä..du ÄR en mästerlig fotograf,,,

Hur som helst, spännande!



Funderar också massor på vad jag vill bli när jag blir stor..huhhh, jobbiga tanke. Lovat mig själv att stanna året ut där jag är, för att vara jag är det lääääänge..



Massa nattikram, å hoppas värkmästarn flyttar snart, så värdelöst orättvis ju..



Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-20 22:34:53

WAOW...Viran!!!!...du e en ängel ju...att jag inte tänkte på det!!!två flugor i en smäll...fotografera för en trädgårdstining!!!..du e fenomenal!!!L

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-20 23:13:23

Vad man vill bli när man blir stor e en enorm fråga. jag trodde jag ville jobba me de ja gör.. men ojoj så fel jag haft inser jag nu... det tar mer på psyket än vad jag trodde... hua hua o har gett mig ärr för livet på min högra arm. Men mor du har ju lyckats me det bästa jobbet man kan ha. att föda barn o sedan uppfostra dem till dem 2 vi är idag=) tack för det<3

ska bli kul o sitta på hemmet sen när man blir gammal, nog MÅNGA år dit men ändå o se vad man gjort av sitt liv. just nu känns hela mitt liv som ett virr varr... men d lär väl gå bra för mig med... hehe... puss!

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-20 23:44:01

TACK Lina!!!...ja det bästa jobbet man kan ha e att fostra sina barn...TYVÄRR så gjorde jag ett rejält misstag under en period som jag ångrar bittert...skulle göra allt för att få det ogjort..men det går inte, kan bara säga förlåt till er mina fina...förstår inte själv hur jag kunde göra som jag gjorde...älskar er mina trollungar mer än livet sjävt!!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-22 00:08:42

tårar av berördhet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela