Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår kväll...

Publicerad 2009-04-18 12:18:07 i Allmänt,

...åkte vi till Åtvid till Johns f.d å kollade på hennes små blandras valpar, 7 v gamla å inte ett dugg söta!! =P...."suck"...man blir ju verkligen helt förälskad i de små liven, 7 st till antalet va de....plus 3 vuxna tikar, två katter i en trea sååå...ja det va rätt fullt med djur!!!*L*...idag skulle jag på funktionärsutbildning på bruks MEN de ville inte den här förbenade kroppen!!...ska ansöka om att få byta ut de flesta delarna av den häringa värkande klumpen till kropp!! =P....nåväl..e iallafall hemma, min fyrbenta har inte fått komma ut på någon långpromis än å vet inte om det blir någon heller...ska iallafall åka ut å fota Johan till hans träningsdagbok så hon kommer ju ut å får lufsa omkring där vi är...ska be Johan å ta ut henne en längre promis sen om han orkar å vill förstås...John e borta med hemvärnet till halv sju ikväll å imorn med ska han iväg så en helg med honom det får man se sig i stjärnorna efter, e sååå jävla tråkigt, han åker vid tre på morgonen i veckorna å e oftast inte hemma före fem...kan bli både sex å sju oxxå, det e ju inte helt ovanligt...så min tid med honom i veckorna e ju mer eller mindre plus minus noll känns det som...även om han e hemma efter jobbet så e de bara soffan som gäller....L E S S på det mesta just nu...behövs inte mycket förrän det rinner över för min del...men när man pratar för döva öron å INGET händer...då lessnar jag...för varför ska man försöka reda ut saker å få det att funka när det bara e jag som vill...det e BARA jag som gnäller....BARA jag som stör mig på saker.. jag vill BARA få må bra....japp nu har jag gnällt av mig en stund...ska hoppa i lite kläder så jag kan åka ut å fota Johan som snart kommer hem från sin träning...kramiz å ha det bäst alla fina vänner!!!

Kaxig liten valp!!...Attack!!

Sonedgången igår kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela