Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Idag så ska...

Publicerad 2009-04-25 10:42:09 i Allmänt,

..det bli parning av, ska åka å hämta upp Elin som e kennelmamman till min fyrbenta...hon ska se till att parningen blir av...e ju första gången jag e med på något liknande...John ska följa med å hålla lilla fröken under akten...fixar inte det med mina armar eller fötterna....kommer att sitta å fota istället!!!*L*...nåväl hoppas er dag blir bra...jag ska göra det bästa utav min...kramiz alla glada fina vänner


Otto
<3
Annie


Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-25 11:44:20

Ojojoj, här håller vi tummar och tassar för att Annies & Ottos lilla "tête-à-tête" går väl<3



Kramar från Snigel & Sniglon



Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-25 11:51:55

ja, massa hållda tummar här också..



Hur lång tid tar det sen innan man vet att det verkligen blir valpar?

Hehe..är verkligen helt nollad i hundkunskap.

Som tex "hålla i"..varför måste man det..? 1000 frågor..ler



Ha en jättebra dag hur som helst, Kraaam



Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-25 12:07:55

Viran man måste hålla i när hanen fastnar i henne...han sväller å det gör lite ont på tiken när han gör det...då vill hon inte va med...risken e att de drar sönder varandra i könsorganen om nhon försöker slita sig...VET inte riktigt med bestämdhet när man kan se det men ett ultraljud kan göras för säkerhetsskull...

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-25 12:59:18

Hoppas de funkar idag=)

o att korningen(stavning?) imorgon går bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela