Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

I går...

Publicerad 2009-04-14 10:22:30 i Allmänt,

...åkte vi in på förmiddagen till Norrköping å strosade runt lite innan Linus skulle hämtas...det va rätt trevligt å se parkerna å dess vårprakt som börjar komma igång...Åker aldrig själv till Norrköping pga att mitt lokalsinne e lika med en fiskpinnes å även pga att jag inte ser på mitt vänstra öga...tycker det e skitjobbigt å köra på nya platser när man ska hinna kolla in skyltar samtidigt som jag ska försöka att inte krocka med andra bilar!! =P....träffade LInus kompis Simon å hans tjej med den lilla dottern Eileen...4 månader å bara sååå söt!! =)....här komer lite foton från igår...hoppas er dag blir bra....här e värkmästarn igång sen halv sex i morse...trots att jag pulade i mig två piller i huvet för att få sova...jag blir galen på det här snart...eller galnare kanske jag ska skriva!! =P...näpp, tjingeling på en stund å ha det bäst!!!
Häftigt träd

Så söööt man kan va!!

...å trött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela