Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-05-01 07:22:12

Godmorgon vännen.

Har varit slö med att skriva till dig.Men det blir så ibland.Var hos läkaren i veckan och hon sjukskrev mig juni ut med,så hoppas vi på att Dr på ortopeden ska höra av sig under tiden.Men det är väl tveksamt när vi går mot semmestrarna."blä" Det går bra för dig med din stora gumma."kul" Det ska bli spännande och se om hon blir mamma,du har inte funderat på en liten till? Parade dom sig bara en gång?Själv bet jag inte än om min älskling blivit med valpar,det visar sig med tiden.Men hon är pigg och glad,ja det är dom alla tre.Mikka blir nu sex månader den 4 maj.Det går fort.Hon är en mycket framår liten tjej.Du får ha en underbar helg.Ps förlåt att jag varit kass på att skriva.Ds Synnöve

Postat av: Billan!

Publicerad 2009-05-01 09:02:29

OM!!!!!

Underbara låt...

Och hujedamej vad den stämmer nu..

Tårarna forsar ned... Eddiebusen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela