Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fick kontakt...

Publicerad 2009-04-17 12:57:43 i Allmänt,

...med min kusin idag via Facebook å ja vi e tremänningar oxxå...hennes pappa å min pappa e bröder å våra mammor e kusiner!!*L*...så kul!!...vi har nog inte haft någon direkt kontakt på 15 år skulle jag tro att det e...kommer inte ihåg om hon va med på pappas begravning...den e höljd i ett dunkel...nåväl...de va jättekul å prata med henne å vi kollade in varandras foton...hon gillar oxxå att fota!!*L*...hon har en son som e lika gamla som mina små troll, alltså snart 23 år!! =P...När vi började prata så blev det naturligtvis en massa prat om gamla minnen å så...pappa kom upp på tapeten å vissa saker som han hade gjort...faaan så mycket känslor som kommer upp...pappa va min stöttesten här i livet å nu saknar jag honom som faaan...fina tankar å minnen dyker upp, förstår inte varför inte pappa fick va med längre, han skulle fylla 62 bara veckan efter att han dog....pappa ger sig som jag skrivit tidigare tillkänna ibland å det betyder så otroligt mycket för mig...har försökt fota av två foton med min fina pappa på å det e inte det enklaste!! *L*...pappa va knutte när han va yngre å körde Triumph...å det gör min älskling oxxå..=P....hoppas det syns vilken fantastisk person han va...skulle kunna skriva hur mycket som helst om pappa men jag har honom i mina egna tankar istället....ni blir nog avis om ni får läsa om hur fin å bra han va!!! =P

Pappa(t.h) med sin bror Alf


Pappa under ett Maratonlopp!!

Kommentarer

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-04-18 23:32:03

Hej Kicki !

Jag blir lite nyfiken på hur din farfar såg ut för jag tycker din son är väldigt lik sin farbror också.

Kram

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-04-18 23:35:03

Hej igen !

Kollar bilderna du har på din startsida på dig och barnen, mixa din pappa och farbror skaka å du har visningsbilden.

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-19 07:46:11

Haha...ja jag kanske får göra det!!L

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-20 19:51:34

Ja du Eva, farfar å min farbror e kopior av varandra!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela