Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En god morgon...

Publicerad 2009-04-10 08:41:59 i Allmänt,

...hoppas jag ni alla får!!!...värkmästarn har hållt igång sen fyra i morse...hjälpte inte ens med sovarpiller i huvudet...suck..å nu ska vi iväg till Örebro över dan...känns som det kvittar, min son kommer inte dit trots att han e ledig...känns jättetråkigt men jag förstår honom hur han känner...men vi ses nästa helg när han ska till Norrköping till en av hans kompisar...nu e det bara dotra mi som saknas...att de ska va så jäkla svårt att ses mer...vi bor ju inte så jäkla långt bort ifrån varandra...vi bor ju i samma land!!!...noppe det här suger å skriva nu...puss å kramiz å på återseende med förhoppningsvis något trevligare att skriva om!! =P

underbara himmel!!!

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-10 09:10:45

En stor Påsk kram till dig.Synne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela