Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Elvira å Synne...

Publicerad 2009-04-15 15:10:03 i Allmänt,

...kommer inte in på era bloggar!!!...TACK Synne för dina fina ord...de fick mig att fälla några glädjetårar!!*L*. Kom in på din sida men när jag skulle lägga in mitt inlägg så la det bara av!! =(....hoppas det bara e tillfälligt!!...får abstinens annars!! =/.
Var ute med Kicki å gick i 1,5 timme på Tinnerö..så skönt...sen till Eva å fixade Cambridge...ska köra den bara till frukost...mumma...vaniljsmak blandat med kaffe!!....sen till Psykologen, var tvungen att träffa en för att han skulle bedömma om jag ska få gå ett rehabprogram på smärtkliniken...å det ska jag...blev beviljad!! =P...haha...ja hur det e egentligen!!!...HUR ska en Psykolog kunna bedömma min smärta??!!!!...skit samma, jag e betrodd att gå det här rehabprogrammet sen e det skit samma om jag träffar Psykologer eller direktörer!! =P...ska upp till klubben ikväll å träna lydnad 2...idag ska vi träna inkallning med ställande...och förresten, den 26 april ska vi kora Annie i Örebro!!!...haha...hoppar kors å tvärs i mitt skriveri känns det som...men men ha en underbar e.m å kväll..kramiz ni alla fina människor å en "bautastooooortackkram" till dig Synne!!!
Nu va det ett par inlägg senast jag la upp ett foto på min finaså nu e det dax igen!...
                               hon har fått syn på Selma å Kicki därav den intensivablicken!!!  *L*                                                            

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-15 20:25:10

..? Bara till frukost? Funkar det då..alltså, gör det skillnad..?

Duktig är du som försöker hur som helst.

Lycka till, massor!!!





Hoppas du "kommer åt" oss nu då..ler

Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela