Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Dagen till ära...

Publicerad 2009-04-02 11:10:18 i Allmänt,

...så gjorde Annie en ny variant av att rulla sig i människo/älg/rådjurs skit..japp för idag så tog hon Vildsvinsskit som manikyr...hon e väldans billig idag för det luktar fan inte nyponros om någon skulle tro det!!!...så nu har jah myntat ett nytt ordspråk: Det man inte har i huvudet det får man i näsan!!!...missförstå mig rätt nu...menar det jävla stanken som tränger sig in i näsborrarna. Hann inte ens tänka tanken om att hon skulle rulla sig, jag hann bara konstatera att de hade bökat upp en del i marken de små svinen!! =P...Igår så började vi ju i lydnad 2 jäklars sååå kul de e, kanonbra instruktörer verkar de va oxxå...lite lätt slängda i käften båda två å det uppskattar ju jag!!*L*...På lördag fyller Johns syrra 50 å vi ska skicka henne till Varghänget den 18 juli...jag har tjatat på honom att vi måste fixa någon mer som ska följa med, e ju kanske inte kul å åka själv...idag fick nog min raring nog av mitt tjat å slängde ur sig att JAG skulle få  följa med, jag får det i födelsedagspresent av honom TROTS att jag BARA fyller 44 år =P...mina barn fick det av mig i 20 årspresent å John fick det oxxå så de var där för 2,5 år sedan å de va uppskattat å en minnesvärd grej som jag tror att man bär med sig livet ut....FAN sååå häftigt!!!...å naturligtvis så slänger jag in några foton från morgonens skörd!!!*L* kramizzzz alla underbara..

Jääzzzp, nyvaket här med!!!*L*

Svanarna på väg in för landning

Här kan jag sitta i timmar å se när solen går upp å fåglarna rumsterar om...

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-02 14:36:23

I dessa lägen är en "hundrackare" inte mycket värda;) Jag är så grymt tacksam för att Snigel inte gör detta. Egentligen så är det ju ett smart sätt att "förklä" sig- Men fan, det stinker ju skit!..s



Häftigt med lydnadskursen! ja, bra instruktörer är ju verkligen nyckeln till framgång- Önskar jag hade lite mer energi att gå bruks och vara lite mer aktiva. Men det får bli när jag själv blir lite starkare. Njuter av Era framgångar och fäljer Er med massor av intresse- Det är ju så kul ju!



Varghänget är oerhört spännade. Du kommer att älska det, det är ju så grymt! Har varit på väg några ggr i olika smanhang, men inte orkat med riktigt. Men ta bilder finaste du så vi får dela din glädje och upplevelse. SPÄNNANDE! Och vilken fin man du har, Ni verkar så fina mot varandra. LOVE!



kärlek till min SOL



Sniglon

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-02 14:38:26

Jag skulle med kunna sitta där och bara vara! Fanken man känner stämmningarna så bra i dina bilder. Det ÄR lika coolt varje gång! Du kan din kamera, och du kan förmedla dina känslor-



Grymt, är ett ord som jag just adopterat har jag märkt.



Sniglon

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-02 15:54:06

Tack vännen, ja han e underbar den karln...synd att jag inte kan förmedla dessa härliga fåglar som sjunger för fulla muggar nu när våren e i antågan...kramiz du fina vän...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela