Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ber allra ödmjukast...

Publicerad 2009-04-29 11:49:25 i Allmänt,

..."värkmästarn" att lämna mig ifred nu...VAD ska jag göra?!?...mailade smärtenheten om att jag behövde få en kontakt med min nya läkare pga att värken bara stegrar, fick ett svar ganska omgående...telefontid den 7 maj!!!....tack så jäkla mycket!!...jag blir olidlig mot min omgivnin å mot mig själv med, vilket resulterar i att jäg äter i mängder...nu e jag uppe i 100 kg å bara det e en jävla kris...FAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!....vill inte va med när det blir så här å den synnerligen empatiska läkaren jag nu fått som sa senast jag pratade med henne att jag var tvungen att träffa psykologen först innan hon kunde hjälpa mig!!!...å den psykologen han va ju väligt speciell....fick hjälpa honom på traven för att han satt mest å "hummade"...jag fick fråga själv vad han ville veta!!...på tal om det tionde så löper min skrutta fortfarande, de brukar ju oftast sluta blöda om parningen har tagit sig...Men men...hon e ju speciell min fina så hon går väl mot strömmen!!*L'...seg e hon idag ska ta å försöka mig på en promis med mitt hjärta...bye bye å ha en bra dag!!!

Åker ut till mitt andningshål nu å hämtar lite energi

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-04-29 12:51:16

Hoppas du får en trevlig stund...

Själv har jag nordliga kalla vindar men dock sol.



Kram

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-04-29 19:31:15

Ja du vad ska man säga, det vore ju bra om det gick att skicka den där "värkmästarn" dit pepparn växer.



Själv har jag i dag varit på fotvård med fot och underbensmassage, GUD VAD UNDERBART..

Svävar på moln....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela