Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Äntligen...

Publicerad 2009-04-10 21:16:02 i Allmänt,

...hemma igen!!!...har ju varit i Big Mellosa...eller Stora Mellösa som det heter...min ena syrra å mamma bor där å den andra i Linde..å deras bihang såklart!! =) ....Dagen har gått i matens tecken...så nu när jag ville ligga å pilla i naveln så va den puts väck....haha...närå inte riktigt så illa men näst intill...de e då fan vad man ska stoppa i mat å andra onyttigheter i huvudet...men det e ju själv valt....trevligt va de iallafall...de e ju de små som man verkligen saknar!!...Annie tycker inte om att åka krokiga vägar...hon sitter å ser allmänt uttråkad ut även idag!!*L*...imorn ska jag ut till klubben å träna som vanligt...hoppas vädret håller i sig som lovat, va å kolla i ormgropen utanför Mellösa å där va ett gytter av snokar å huggormar...de e bra läckra!!!...nu ska jag slänga mig i soffan å glo lite på dumburken...ha en fortsatt trevlig kväll...kramiz

sååå uttråkad man kan va i bilen!! *L*

ett gäng med snokar

Hanna ska cykla

Mickis å Tisen

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-04-10 21:22:17

Var du vid Öby kulle?

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-10 21:26:24

Japp..stämmer bra det!!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-10 22:35:24

usch fy vilka äckliga kräldjur... brr ryser i kroppen när ja ser dem... hoppas allt är bra med er :-) o att d gick bra att köra kramis

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-11 06:22:37

Fy var träffa du på dessa ormar? Jag hade dött!! Hua nu vågar jag mig inte ut i skogenmed mina små,vad rysligt!Ha nu en bra Påskafton vännen mig.Kram Synne

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-11 08:35:52

...det finns ett ställe utanför Örebro som heter Öby kulle dit folk åker för att se alla dessa ormar...de håller till där varje år...de har tillåmed inhängnat för att folk inte ska springa på dessa slingrande djur, jag gillar dessa å har haft en orm tidigare...en Mjölksnok vid namn Wilma!!L

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-11 10:58:12

Jaha..nu fick jag en förklaring "på vägen"..Undrade just hur du råkat springa på ett helt knippe orm, bara sådär,,men då va det alltså ett lite säkert kort..Vackra, håller med!



Att inte hitta naveln nä, börjar få samma problem, har ätit MASSOR, sen i fredags kväll..vill nästan påstå att jag inte gjort annat..men gott är det. Och om man tänker att det är påsk, Jul..och kanske midsommar, som är såhär svulliga, så får det kanske va ok!!



Hoppas du får en fortsatt bra helg gumman, bamsekramar till dig..många!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela