Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

YEEEES!!....

Publicerad 2008-10-22 11:59:40 i Allmänt,

solig höstdag...var på arbetsförmedlingen nu på morgonen...WAOW... d finns fortfarande hopp om att få komma ut i arbetslivet!!!. Vilken underbar herre, har träffat honom en gång innan å tyckte han va heeelt ok. Nu så hade han luskat fram två alternativ på arbetsträning, ett med "baltikum" gruppen...d skruvar å trixar ihop cyklar å möbler...men d kändes väl inte direkt aktuellt MEN ... sen hade han ett på Stadsmissionen, d hade öppnat nått för drogmissbrukare som lät välldans intressant...kommer kanske igång inom ett par veckor med arbetsträningen...LÄÄÄÄÄNGTAAAAR!!! ska bli skönt att få prova på nått, har ju arbetstränat på macken, d funkar korta stunder men sen...ja, nu ser man lite ljusare på tillvaron igen!!!. Igår va jag ute med Annie på klubben å tränade i össsssregn, hade bestämt träff med Gunnar och Blixtra, tiden bara rann iväg...oj?!?...vi hade varit ute i 2,5 timme...haha...vi såg ut som dränkta katter allesammans men trevligt va d å en del nyttiga tips fick jag oxxå...Nu ska jag ta med mig den fyrbenta ut i solen å ta en lååångpromis, brukar väl bli 1,5-2 timmar men va gör d när vädret e på topp...d behövs inte så mycket för att livet ska kännas lite lättare...tralaaalaaaaa =P...ha d bäst å ta hand om varandra!! kramelikraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela