Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Usch...

Publicerad 2008-10-09 14:46:36 i Allmänt,

...å fy för den lede vilken trist dag!!!...d här blir ett välldans tråkigt inlägg känns d som...men men så e d ibland. Vaknade 02,30 imorse med en jävla värk ...ja d har jag väl gjort d sista veckorna men igår kändes d ändå rätt bra. Trodde att d va på bättringsväg men icke sa Nicke...Johns dotter ringde å va sjuk, ville komma hit å ligga här å såsa...d va väl helt ok, men ibland när man mår skit vill man ju helst bara få vara...men Cornelia har mest legat å sovit så hon har inte gjort mycket väsen av sig!!! Ska börja en lydnadskurs på lördag med Annie, hoppas jag mår bättre då...känner mig å går väl som en pigg 90 åring i dagsläget...kul!!...kanske får börja med rollator snart vid 43 års ålder, dä ni...d vore nått!!!...haha...tur att lyckopillret e sååå jäkla lydig så hon kan gå ordentligt utan att dra å slita i kopplet, kan ju sätta fast kopplet i rollatorn!!!*S*...Jag e ju en sån där förbenat knäpp människa som "tröstäter" när jag mår skit...så i dag har d svullats i ALLT som har funnits att stoppa i huvet...jag som har varit sååå duktig å gått ner från 106,5 kg till 86,5 å så börjar jag äta som en jävla tok igen...vägde mig i morse...fy såååå deppigt... 90 kg!!!...men men NU ska gammtackan fanimej ta tag i den häringa vikten för ner ska jag, e inte färdig förrän jag står på 78...å sen ska man F Ö R S Ö K A hålla d oxxå...men jag har alltid farit upp å ner i vikt så d finns kläder i alla storlekar, allt från 40 - 54....så ibland e d riktigt kul å ta fram sina "nygamla" jeans som jag hade för ca 3 år sen...ja, man måste ju faktiskt försöka se nått positivt i eländet annars blir man ju knäpp(are)!!!!!...ha d bäst å ta hand om varandra...kramelikraaaaam

Kommentarer

Postat av: Glenn

Publicerad 2008-10-09 17:19:10

kul att man kan insperera nån :) jodå jag kommer titta in här titt som tätt =)

ha det gott du med...

Postat av: linus

Publicerad 2008-10-09 17:23:00

vad du fixar och trixar morsan :P



Postat av: svar:

Publicerad 2008-10-09 17:47:45

ja, måste ju sysselsätta mig med nått om dagarna!!..har ju kommit på hur datorn funkar nu!!:P

Postat av: elin & Zamba

Publicerad 2008-10-09 18:54:35

usch vad jobbigt att vakna sååå tidigt... hoppas du är lite piggare... själv sitter ja o roar mig med hemtentan gaaah vad tråkigt...känns som om man aldrig blir färdig... ta hand om dej krameli kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela