Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Mina barn...

Publicerad 2008-10-14 15:43:29 i Allmänt,

Linus å Lina...d e d bästa jag har åstadkommit i mitt liv!!!...Två fantastiska ungar, lr d e ju vuxna nu...snart fyller d 22...jäklars så gamla d har blivit..."Suck"...ja, tiden går fort å ibland undrar man vart tiden har tagit vägen...å man ångrar oxxå saker som man kunde ha gjort på ett bättre lr annorlunda sätt...men men d e väl ingen ide´å grubbla i gammalt skit...bättre å se framåt å faktiskt inse att d har blivit två fantastiska individer som klarar sig själva å har jobb....å kanske kan mamsen ta åt sig liiite av äran för deras välartade sätt!!*S*...hoppas kan jag ju;-).... Dotra mi jobbar med funktionshindrade, går i mammas fotspår!!*S*...å sonen jobbar i restaurangbranchen...å tror ni att han bjuder på nått riktigt kulinariskt?!?...haha...näe, inte direkt..makaroner å köttbullar, lr falukorv...jajemensan...kocken slår till på stort ibland!!!*S*....kan förstå att d inte e kul å fixa käk när man gör d på dagarna så han e förlåten...Intresset för hundar har dotra oxxå, fast hon kör med modell mindre hundar...hon har två Chihuahuaor....haha...vet inte hur d stavas men hoppas ni förstår vilken ras jag menar...d e otroooligt söta...Annie tycker oxxå om d å d funkar bra ihop...men lilla kaxproppen Tilda tror verkligen att hon e stoooor!!!...ja, hon e en syn för världen!!...Jag e sååå otroligt STOLT över kidsen, å ibland e d sååå jobbigt att bo så långt bort ifrån d...man vill ju ha d nära å kära omkring sig...men man får se d som att när man väl träffas så e d kvalitetstid...sen hörs vi både en å två gånger om dan mellan varven, men d blir ju inte samma sak...hur kul e d å krama om en telefonlur?!?*S*...näpp nu får d bli slut för idag på bloggen å ha en fortsatt underbar dag, ta hand om varandra å skicka ett leende till den du möter när du kliver utan för dörren!!!!...ett leende kan förgylla dagen!!! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela