Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

ja ni...

Publicerad 2008-10-14 08:32:02 i Allmänt,

...vet egentligen inte vad jag ska skriven men nått blir d ju eftersom jag sitter här ... VAD har hänt sen i lördags då??..jag va på ett MH test på hundklubben å gick med som publik...d va intressant!!..man får se hur hunden fungerar i olika situationer som vid skott, skrammel, spöken...ja, just d SPÖKEN!!. D möter man ju dagligdax ju!!...hahaha. Va ut till stugan å fixade lite inför vintern...faaan oxxå, såg att d läcker in vatten i taket så d va alldeles blött i ena sovrummet. Vår hyresvärd e inte den som vill lyfta på plånboken så vi får se vad hon ger för besked om detta. Är d så att hon anser att VI ska stå för den kostnaden då e d bara att säga upp kontraktet!!...jag håller tummarna för att d inte blir så för d e såååå jäkla skööönt å mysigt där ute. Mitt ute i buschen, där man e heeelt själv å d e bara så härligt tyst där!!! ALLA borde få den möjligheten, komma bort från all stress å bara få njuta av tystnaden....men d e ju inte alla som uppskattar det!!....känner mig rätt låg just nu, händer såå mycket runtomkring min bästaste...å jag kan inte annat än se på, vill man inte ta till sig å INSE att en människa i ens liv e heeelt fel...ja hur ska jag kunna hjälpa?!?..jag försöker men d går inte in...hon vill inte inse fakta... HJÄLP vad ska jag göra?!?..känner mig sååå fruktansvärt maktlös...du har haft ditt helvete redan, å har inte rest dig ännu....VARFÖR utsätter du dig för d här oxxå?????...näe, FÖRSÖK att ha ett liv å må bäst i idig själv först!!!...D borde förresten alla göra!!...kramelikram å på återseende NI som orkar er kvar å läsa allt mitt"blarr!" *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela