Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härliga lördag...

Publicerad 2008-10-11 13:01:45 i Allmänt,

...upp kl sju för att få igång kroppen...lite frukost både för mig å Annie å sen iväg med STOOORA förväntningar på kursen i tävlingslydnad. va kuuuul...mina förväntningar slog in....sådana fantastiska kursledare vi hade... å "matnyttiga" råd om hur jag skulle kunna förbättra mig själv med inlärningen av olika moment. Annie va riktigt till sig å va med på noterna när d gällde å jobba...vet inte VEM av oss två som e mest slut i skallen efter tre timmars träning å info...Annie har iallafall intagit ryggläge i sin bädd men välldans ljudliga snarkningar...haha...ja, nu e d tillåtet att snarka efter en sån här omgång för skallen...själv ska jag ta fram ett skohorn för att kunna "glida" ner i badkaret, vet inte men badkaret känns välldans liiitet lr e d jag som e för stor...hmm...skit samma för bada ska jag för att tina upp lite...hade tänkt åka hem till Örebro idag men d skiter sig...fixar inte att köra idag...faan så trist, hade sett fram emot att träffa sonen...gubben e på hemvärnsövningar i helgen så d hade ju varit perfekt å åka dit...men men...får ta d en annan helg....nähä ska ta å glida ner i d där varma härliga skumbadet som e färdigt nu...Ciao å på återseende

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2008-10-11 18:24:53

Tja

Det blev inte hemma staden denna helgen då? Tråkigt men som du säger kanske någon annan gång.

Orkar du hålla på så där i tre timmar när du har ont?

själv har jag fått en kick ska börja cykla framför TV;n och gå ner i vikt. Det var ett reportage i NaNt om oen tjej som lyckats med detta + matvanorna alltså. Inget mera onyttigt här alltså.

Sköt om dig gumman vi höres

Hoppas du kommit upp ur badkaret.

Karm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela