Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Grå, grå...

Publicerad 2008-10-17 08:52:17 i Allmänt,

...grååååttttt...ja så känns livet just nu...Är så förbannat less på att gå hemma...vill inget hellre än att få komma ut i arbetslivet, att få en mening i livet igen. Som det e nu så känner man sig som noll och ingenting...känner mig som en hemhjälp i mitt eget hem...jaa...så e d faktiskt...Bara för att jag e hemma så betyder d inte att jag ska sköta ALLT!!! ....Det finns en anledning till att jag går hemma....jag har en jäääävla värk, kan inte sova ordentligt på nätterna...men bara för att d inte syns så betyder d inte att värken inte finns där!!!...Fick ett inbetalningskort från Smärt å Rehab för uteblivet besök!!..va???... jag har inte ens fått en kallelse dit...ringde å kollade upp detta å personen i fråga såg inte att jag hade blivit kallad...men hon va snäll nog å ta bort räkningen, trodde att det va lugnt med det tills i måndags...då fick jag ett sjukt brev från läkaren som d påstod att jag va kallad till...hon skrev att jag hade uteblivit och inte ens bokat av tiden...näe, d kan ju va svårt när jag inte ens fått nån kallelse...men men i nästa mening skriver hon att jag e borttagen från väntelistan...tack så jääävla mycket!!...vilken vettig person med värk 24 timmar om dygnet skiter i en tid som man väntat på sen faaan vet när?!?....ok d e inte slut här!!...sista meningen skriver hon att: om du nu skulle få intresse av att komma hit så kunde jag ta kontakt med min läkare för ny remiss!!...vilket jävla pucko!!!...Smärt å rehabkliniken ska göra utredningar på människor med bla svår värk, där läkarna går bet på vad man har för diagnos....man behöver inte det spydiga brevet oavsett av vilken anledning man inte kommit....när jag ringde angående detta så tog hon läkaren i försvar för hon vistte ju inte att jag inte fått brevet..."suck"...d e skönt å veta att d jobbar sånna empatiska människor på ett sånt ställe!!!*S*...nåväl...nu har jag gnällt färdigt för idag..imorn ska vi åka till min underbara dotter i Alunda...ska bli sååå skönt att få komma hemifrån å lägga energin på att få umgås med henne å doggarna...ska även träffa Linus å Linas faster med barn å barnbarn...jättekul!!!!...d va så längesen vi träffades....ha d

Kommentarer

Postat av: Elin & Zamba

Publicerad 2008-10-17 12:12:28

hejsan hoppsan, vi vill bara önska en trevlig helg ha d toppen däruppe eller vad d nu blir.

Tjao tjao kramis från oss

Postat av: Josse (inneboende hos lena)

Publicerad 2008-10-18 14:41:26

precis jag håller helt med dig angående Lina! Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för henne nu, men hon är stark så det är nog inga problem. Och hon vet att hon har folk runt omkring sig som stöttar henne! vi ska göra vårt bästa! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela