Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Emil i Lönneberga...

Publicerad 2008-10-10 07:16:01 i Allmänt,

...hade ett härligt uttryck!!! "när jag inte har pengar då kan jag inte köpa sockerdricka MEN när jag har pengar då får jag inte köpa sockerdricka. NÄR I HUNDAN SKA JAG KÖPA SOCKERDRICKA????!!!!!!!!!"....nu undrar ni säkert om d har gått en säkring i skallen på mig?!?..men nej d har d inte!!...tänkte på d i natt när jag inte kunde sova...så här va d!. När jag har värk, då kan jag inte sova, när jag kan sova, då ligger d tre å SNARKAR!!!!... när i hundan ska JAG få sooooova!!!*S*...Har legat å brottats med gubben för att få över honom på magen när han snarkade, en fyrtiotvåkilos hund som ligger på rygg nedan för min säng å snarkar...å hon kan d!!...trodde inte d va sant när jag fick henne att en hund kan dra sånna stockar!!!. Sist men inte minst Johns dotter...ojojoj...sådan far sådan dotter, jäklars vilken avverkning hon har gjort inatt...så nu... jäääzzzzp... har jag gett upp hoppet om att få sova...kalla mig gärna la zooooombi!!! ;-)...näe d blir väl inte bättre än så här...ska pallra mig ner i lite kläder å ta ut doggen...haha...ska gå in å väcka henne... jodå nu e d pay back time...ska klura ut nått riktigt jävligt för gubben å Cornelia...hämden e ljuv som man säger...YES!!!!!!!...närå sååå elak e jag inte....lr???...får väl se om jag kommer på nått när jag e ute i den friska luften..hjärnan kanske klarnar till då...ha d alla förhoppningsvis glada människor..

Kommentarer

Postat av: Elin & Zamba

Publicerad 2008-10-10 09:31:56

Postat av: Elin & Zamba

Publicerad 2008-10-10 09:33:10

haha vart du snäll sen då? tack tack ja d var roligt dock var hon såå trött men d är ju helt förståeligt. ha en toppen helg själv jobbar jag hela....kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela