Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ännu en...

Publicerad 2008-10-23 14:33:28 i Allmänt,

...otroligt solig å hääärlig dag!!!. Har precis kommit in med kossan från en 5 kilometers tur på Vidingsjö spåret...Körde ett lydnadspass idag, börjar kännas som att vi börjar få kläm på ligg å stå under gång.men vi har en liten bit kvar innan d sitter som d ska. Förövrigt e hon så duktig å fixar d mesta i lydnadsklass 1...har liiite funderingar på att tävla i dec...men d e välldans liiite funderingar, inte pga att jag inte tror att Annie ska klara d för d e jag nästan övertygad att hon fixar...d e JAG som e d STOOOORA problemet, jag blir ju så förbannat nervös....kör runt en massa bombplan i magen!!....även vid utställningarna så har d varit en rejäl pina förutom sist...jag mår så jäkla dåligt så jag e färdig på att spy!!...ja, d låter ju så banalt men så e d!!!. Ska ta å kika över tassen på den fyrbenta, såg att ena klon gått av så pulpan e synlig, hon blöder från den så jag ska ta å fixa till den nu...men tjingeling å see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela