Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vet inte om...

Publicerad 2008-11-16 06:42:25 i Allmänt,

...jag har så mycket att skriva...men kan inte sova så d får bli några rader iaf!!. Var uppe på klubben å tränade med några från kursen igår...vi höll väl på en timme men man hinner få med sig lite tips å ideer på hur d andra tränar för att få in momenten...både Annie å jag fick ställa oss i duschen efteråt, ja inte samtidigt förståss =P. Gubben å jag va på stan å kollade lite...lämnade in kameran för d e nått vajsing me blixten...hmm...hur ska d gå??...får ju abstinens utan kameran!!!*L*... vad gjordes sen då??...så gott som ingenting...käkade lite å skulle kolla på dumburken... vem somnade då inte på soffan vid halv åtta????...faaan heeela kvällen gick åt, vaknade strax före tio...snopet...hade ju tänkt se den här filmen ju!!!...hmmm....nåja får väl se d som att jag behövde den sömnen, lr så e d väl egentligen inte heller, blir helt däckad av medicinen men imorn e sista dagen...å så ska jag på nått annat elände istället, får se om den hjälper nått....Jaaa nu e mina rader slut för den här gången!!!...ha d bäst å sköt om er, kramelikraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela