Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Var uppe före...

Publicerad 2008-11-04 07:37:23 i Allmänt,

...tuppen imorse...verkar lite småkallt ute, men nu ska jag ut med både hunden å kamera...ska FÖRSÖKA mig på att fota lite härliga frostbilder...Jag vet egentligen inte så mycket om HUR man ska fotta för att få d bästa bilderna...men d har mer å mer blivit en hobby, kan faktiskt få till BRA bilder utan att veta om all dess fakta som en del försöker pränta in i min skalle!!!*L*...TYVÄRR om man nu kan skriva så..eller jo, d  kan jag ju...men av någon anledning så e 90% av alla mina bilder på Annie...hahaha...ja, hon e ju alltid med å har man den vackraste hunden som finns så e d ju sååå svårt att låta bli!! =P... Men ska försöka mig på att hitta andra objekt att fota...å d finns ju MASSOR bara man tar sig tid att kika omkring...d kan ju bara va en vacker sten som solen skiner på lr ett torkat löv med vackra färger...jag vill inte ha en massa "uppstyltade foton"...d ska va naturliga okompicerade bilder som bara e...mitt favofoto på Linus när han e liten e från midsommar...han sitter med midsommarstången i bakrunden å en fot mitt framför honom...ja, d låter kanske konstigt men den bilden e d liv i om någon förstår vad jag menar...haha...knappt jag gör själv*S*...näpp...på med långkallingar, tjocktröja, mössa å ett par varma kängor...nu ska vi bege oss ut i den kalla morgonen...har ni tur kanske jag lägger upp mina alster!! =P...tjingeling

Kommentarer

Postat av: Kostrådgivaren

Publicerad 2008-11-04 18:56:16

Tack för ditt tips. Detta ska jag definitivt skriva om! Väldigt intressant, viktigt och aktuellt ämne. Håll utkik! :)

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-11-04 20:38:18

Fin blogg du har den är jätte söt , om du har tid så kika hjärna runt på min blogg och kommentera , har inte så fin design men det fixar jag sen .



KRAMAR NICOLE!

Postat av: Kostrådgivaren

Publicerad 2008-11-04 21:25:16

Blev så inspirerad av ditt förslag att jag skrev ett inlägg redan i kväll om jojobantning.

Postat av: Kostrådgivaren

Publicerad 2008-11-04 21:52:38

Ja, jag förstår dig. Har flera bekanta som är i liknande situationer.



Det var så lite så. Blir jag inspirerad så är det bara att skriva :) Sån är jag. Det var ren improvisation.



Önskar dig lycka till med din kamp och ditt välmående! :)



Ps. Skriv gärna igen, eller maila, om du önskar att läsa om någonting annat.



Kram!

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-11-04 23:24:54

Hej! Såg att du också tyckte om inlägget om jojobantning. Har själv gått upp tio kilo det senaste året och håller nu på att försöka gå ner i vikt. Ett sätt är ju att blogga istället för att äta godsaker. Däremot försöker jag röra mig mycket och äta rätt - men det är inte lätt! Hoppas att det går bra med arbetsträningen!



Kram

Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela