Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vad härligt!!

Publicerad 2008-11-24 09:14:02 i Allmänt,

...d snöar å några minusgrader i luften!!!...tänk om d kunde få ligga kvar, men d e väl ingen större risk...på onsdag så skulle d bli plusgrader igen!!. Vilken skillnad d e i väder nu mot när jag va liten...då hade vi VINTER!!!, vi va alltid ute hos farmor å farfar på landet å åkte pulka å skidor...d va driver med snö... Har tittat på våra gamla filmer från när vi va små....man får verkligen en aha upplevelse...tänk att d va sååå mycket snö... Mina barn vet jag knappt om d har fått uppleva så mycket snö någon gång...jo, d har d ju när d har varit uppe i fjällen men inte hemma....kom nyss in efter att ha varit ute en timme med den fyrbenta...hon såg rätt fundersam ut när vi kom ut...stod på trappan först å luktade på snön...men sen, då började hon fara runt å "snoza" i snön...mumma så gott d luktar!! =P Ska iväg på Basal kroppskännedom snart, sista gången, synd för d har varit kanonbra!!!...Jag försöker verkligen ta tillvara på d å köra hemma oxxå men d e svårt att koppla bort allt här hemma som man gör där...men d e ju en träningssak. Ska ut till klubben å träna ikväll...d va mycket som va svårt i lördags så nu e d bara å lägga i en högre växel för att få in alla momenten till den 6 dec..då ska vi köra en lydnadstävling i den gruppen som vi gått under d här veckorna...bara för att få känna på hur en tävling går till...å så kommer d däringa reaplanen igång i magen...fan så dåligt, d e ju bara på skoj..men jag sätter sån jävla press på mig själv...jag vill inte misslyckas...den känslan e inget vidare, men d e ju bara jag som tycker så...vi e ju alla nybörjare...så d e klart att man måste få misslyckas, d e ju genom d vi lär oss mer. Var förresten på avslutningsfest mee Triumphfolket, vi va kanske ett 50 tal å trevligt hade vi, spelade ett kanonbra bluesband hela kvällen!!, så liiite ont i håret hade jag igår men d va d värt =P...näpp...svida om å åka iväg till BK....ha d bäst så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela