Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Såå härligt!!

Publicerad 2008-11-07 15:20:36 i Allmänt,

...igår va Gisela, (Johns syster) hennes långhåriga Schäfer Izor, jag å Annie ute i stugan....jäklars så härligt väder !!!. Hade med mig kameran dit så om ni e nyfikna på hur vi har d där ute kika in på min fotoblogg!!!*S* gammtackan.blogg.se/kickisamatorfoton Där finns d lite gott å blandat!!!.. nåväl min söta rara lilla hund blir som förbytt när hon löper å nu e d höglöp på gång...tur att Izor e kastrerad MEN den lilla hyndan gjorde allt för att han skulle kliva på, vilket han oxxå försökte...ojojoj...d har han aldrig gjort förut men nu provade han!!!!...d e klart att instinkten finns kvar å som min lilla kossa vek ut sig å kråmade sig så till slut testade han!!!..vore fint om han kunde, vad skulle d bli då?!? en "Schärottis"...lr ????....näe denna lilla fröken ska paras på nästa löp å hoppas på att Elin får till d med en riktigt vacker å mentalt bra hane, den hon kollat på blev jag väldigt frälst i...han va både exteriört otrooooligt fin å hade med sig bra utställningsresultat å även i lydnad...Eftersom jag e fodervärd till henne så ska Elin kunna ta två kullar på henne...om jag fortfarande e sjukskriven så får Annie va här hos mig med sina valpar....vore väl härligt med kanske en 8-10 valpar springandes omkring i lgh!!!!*S*. Oj vad Casper skulle bli arg då!!. Idag åkte vi ut till Tinnerö, med Izor å Gisela...men nu körde vi slut på dom med uppsök å en lååååång promenad i skogen, vi var ute 2,5 timme så nu ligger d e utslagen hjältinna i sin bädd...nöjd med dan iaf!!...ikväll ska jag fixa lite gott käk till gubben, d kan han va värd efter en hård arbetsvecka...köpte hem gorgonzola ost så vi får se vad jag kan slänga ihop för nått....hoppas ni får en underbar kväll å även helgen såklart!!!....tjingeling å skicka d där underbara leendet till den du möter....kraaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela