Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Halojjsan..

Publicerad 2008-11-05 16:02:21 i Allmänt,

...har varit på Af idag å träffat Peter på Stadsmissionen...vilken man!!...waow...snacka om att brinna för sitt arbete...d här kommer nog att gå bra om inte Försäkringskassan sätter käppar i hjulet...jaa...d e ju inte direkt smidiga av sig om man FÖRSÖKER fixa nått själv...så d får tiden utvisa nu... Har fixat en till blogg men där har jag bara lagt ut mina AMATÖRMÄSSIGT tagna bilder så vill ni kika in på dessa så e adressen gammtackan.blogg.se/kickisamatorfoton... ja, kika gärna in där å kolla mina alster =P näe. skämt åt sido...jag gillar att fota å d e en skön avkoppling å komma ifrån värken lite oxxå...man blir ju sååå fokuserad på d jag gör... å jag lovar...alla bilder e inte på Annie*L* Idag va vi ute två timmar i Tinnerö på morgonen å fotade...härligt d va med dimmam...d blir lite mystik i d hela...näppelinäpp...nu ska den fyrbenta ut å få göra sina behov...tjingeling å ha d bäst!!

Kommentarer

Postat av: Saraa

Publicerad 2008-11-05 17:59:01

Hejsan! Kul att du hittat in till min blogg! Visst är päronen sig lite lika ändå:) De hälsar tillbaka till dig! Lina var med mig ut till dom idag, mycket trevligt! Ja var jätte längesen man träffade dig! Jag tycker också det är härligt att Lina och jag har bra kontakt! :) Mycket glad för det! Hoppas det är bra med dig! Kram Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela