Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Oj, redan tisdag!!...

Publicerad 2008-12-02 13:03:06 i Allmänt,

...dagarna drar förbi i racerfart nu!!...i fredags åkte jag hem till Linus i Örebro, träffade oxxå Gittan en snabbis..kul kul!!!...Åkte oxxå till mamma å hämtade kidsens presenter, va meningen att hon skulle följa med till Lina men blev sjuk...typiskt!!.. Hade en hemmakväll framför Idol hos Linus men chips å dricka...svullade i mig rejääält...ajajaj...min mage!! =P Annie roade sig på natten med att bädda i min väska där hon oxxå hittade marknadschoklad som mamma hade skickad med ...D blev tydligen riktigt varmt där för chokladen var i en enda jättestor klump!!..haha...vi fick sitta med en kniv å skära ut bitar åt oss...men d gjorde vi ju mer än gärna!!...hade en riktigt mysig lördag hos Lina som dessutom hade rejält med snö...waow...va skoj tyckte Annie som for omkring där...Min kära syster med son kom oxxå dit över dagen...Linus å jag va kvar till söndagen och åkte rätt skapligt hem till Örebro...å jag for vidare till Linköping....jäääzzzzp....så drygt å köra bil, gillar jag inte alls att göra men men...man kommer ju från A till B d e ju huvudsaken!!!....väl hemma så blev d liiite julstök...gillar inte alls julen...den kan jag va utan...d va riktigt mysigt när kidsen va små men nu kan d lika gärna kvitta för min del...igår va d iväg till Landeryd två timmar, hade med mig Annie å d blev väldigt uppskattat av en del äldre...så imorn får hon följa med igen...men vem kan motstå min lilla kossa som jag förövrigt har haft i ett år nu den 1 dec...hjälp va tiden går fort!!!...men d har varit en helt fantastisk tid!!!. Vi var oxxå ut till klubben å tränade en sväng men d gick käpprätt åt helvete!!!...INGENTING funkade å i onsdags när vi tränade gick d klockrent!!!...haha...ja d har väl sina bra å dåliga dagar d oxxå...synd att kameran inte e lagad än...väntar bara på att d ska höra av sig, börjar abstinensa efter den!!! =P... så jag har inga kort att lägga ut från helgen...=/..... näväl...en helt underbar helg som jag kommer att gå å ha i minnet en längre tid...tjingeling å ha d bäst allesammans!!

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2008-12-03 18:25:56

Ja du Kicki det var kul med en snabbis. Hoppas det blir en längre stund på juljovet

Kramiz Gitttan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela