Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Julen...

Publicerad 2008-12-22 15:31:19 i Allmänt,

... är inget som jag ser fram emot...var ute och köpte till sonen idag, detta jävla kaos fy fan!!...folk blir ju som tokiga, John och jag var på IKANO huset å gjorde våra inköp fort som bara den...man blir ju superstressad över att bara se dessa människor som ränner omkring som små Illrar...Ska fira hos min kära syster i Lindesberg och min "lilla" morfar på 92 år kommer dit och äter lite julmat med oss...ja, min mor å andra syster med bihang kommer ju oxxå dit...hade helst bara firat med mina kids över en bit julmat...men men..ibland får man rätta in sig i ledet och va lite social med den övriga familjen....Tog min fyrbenta å gick ut till utkiket här hemma med kameran å fotade den vackra himlen....gick även en runda runt Tinnerbäcken...skönt, luuungt å rogivande...de e så jag vill ha mitt liv!! =P 


Från utkiket

Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2008-12-23 11:28:08

Det ÄR så livet ska vara. Lungt och skönt;)...Usch, måste också ge mig iväg och slåss med kapitalet snart;))



Kram min fina Sol.



P.s Tack;)

Postat av: Elin

Publicerad 2008-12-23 14:19:37

Tack d samma o God Jul och Gott Nytt år krama från oss

Postat av: Elvira

Publicerad 2008-12-24 13:06:34

Oj..det är vackert hos dig..

Tänkte bara titta in, å önska dig en riktigt GOOOOOD JUL!!

kramar om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela