Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Åh så jävla..

Publicerad 2008-12-18 14:21:25 i Allmänt,

...glad jag blev idag!!!...vaknade vid niotaget...jääzzzzp...har sovit heeela natten..men e fortfarande "luddig" av "sömntabletten ...men den gjorde gott!! =P. Ringde både till magnetröntgen å neurofysiologen för att stöta på d om att jag behövde få en tid SNAAART!!! ...hör å häpnad...det är snart YEEEES!!! I februari har d räknat med att jag ska få komma dit....sååå förbannat skönt att det börjar hända något...snart, snart får jag besked om vad det är för fel på min kropp...snart kanske jag får vetskap om hur jag ska kunna få min kropp att börja fungera...eller i allafall "verktyg" om hur jag ska kunna göra för att min kropp ska få må bättre....Ahh...det är sååå förbannat skönt, nu känns det jäkligt mycket bättre!!! =)... OJOJ...va mycket svordommar det kom med...haha...ja de kan faktiskt va positiva oxxå...svordomarna menar jag!!! kramiz alla underbara människor...här ska inte sparas så ta emot en fång med kramizar nu!!! =P

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2008-12-18 16:44:06

Jihhiii..=) Kändes som att jag trillade in på din sida mitt i ett lyckorus..!

Ska genast läsa vidare, men grattis till "öppningen" du tycks fått precis..å du, jag knycker ett par av det stora fånget kramar:)

..å lämnar några tillbaks så klart!!

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-12-18 17:00:32

Jag tackar ja!!!...ja kramarna värmer!!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela