Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fredag igen då´rå...

Publicerad 2015-02-27 07:21:45 i Allmänt,

...tycker veckorna flyger fram, hade hoppats på lite mindre ont med värken nu när de varit rätt skönt ute, men "herr värkmästare" har tydligen andra planer...skönt att vara ledig fram till tisdag nu så jag får vila och ta de lugnt...har iaf en tid med läkaren på måndag, ska gå igenom mina mediciner och se vad som vi kan ändra på för nu funkar de inte alls... nog gnällt nu...vi har ju haft några fantastiskt sköna dagar...har tagit långpromisar på morgonen med hundarna innan jag åkt till jobbet, kan absolut inte klaga på mina arbetstider och att börja kl 10 är toppen för mig, då hinner jag vakna till och slippa gå upp i ottan för att ta mediciner och de hinner börja verka innan jag ska iväg..
Annie e rätt slö vissa dagar och så är hon som en unghund igen...anväder back on track täcke på henne och har börjat ge henne massage när vi varit ute våra långa vändor....Lillgrisen ja han e ju som han e...ett kvicksilver som flänger och far...måste ju ha spårlina på honom då han dragit på hjort/rådjur vid två tillfällen så vi tragglar inkallning för fullt med honom, men igår blev dragningskraften för stor så då drog han ut i linans läng på vildsvinsspår....snöpligt stopp blev de iaf för då hade han inte hörapparaten på så de slog på en tvärnit och en snopen liten herre som landade på rygg och låg och sprattlade som en skalbagge ;-).... haha ja han gjorde ju inte illa sig men han kom lunkandes tebax och såg inte alls lycklig ut... lite foton från vår promis måste jag ju slänga in!
 

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-02-28 09:27:47

Ni har inte mycket snö kvar heller!!

Postat av: susanne

Publicerad 2015-03-01 22:12:02

Skönt när man har värk som du har (vet hur det är ) att kunna få börja jobba tio. Det är guld värt:)
Vilka otroligt vackra bilder du tar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela