Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blåsväder och sol!..

Publicerad 2014-03-15 13:26:22 i Allmänt,

...ja idag e de halv storm ute men solen skiner, alltid nått!! =) I måndags var vi på Norsholms djursjukhus och tog stygnen på Annie, hon har fortfarande vätska i buken men de har blivit mindre...hon har fortfarande lite förhöjd temp men de beror på att kroppen jobbar med att ta hand om vätskan och att läka invändigt...hon e pigg och glad och här om dagen fick hon gå lös ett tag, blir ju inga direkta race för hennes del...hon går som tjuren Ferdinand och luktar på allt mellan himmel och jord! =P Igår slutade jag på Nya Torvinge hunddagis efter drygt 2 månader....på måndag börjar jag på Blomsterlandet ovh så får vi se hur de går...e liite orolig att jag inte fixar de, e ju rätt tungt jobb då jag ska jobba med uteväxter...men de e ju de här jag vill jobba med så självklart måste jag testa...är ju några år sedan sist jag jobbade men då på Plantagen....hoppas verkligen att de kan förstå min situation och att jag kan säga ifrån om de känns ohållbart med vissa arbeten...alltid jobbigt när man kommer till nytt ställe OM de kan ha förståelse för hur jag har de med kroppen...de syns ju inte utanpå! Nåväl de får vi ta då...hoppas ni inte blåser bort i stormen!! =P
Hade en underbar promis i skogen med de fyrbenta i onsdags...vilket kalasväder...bara att njuta och insupa solstrålarna

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2014-03-16 12:09:27

Vilken otur stackars Annie har hela tiden som är sjuk :( Hoppas verkligen att hon får bli frisk nu och fortsätta att vara det också. Är så jobbigt när våra älskade vänner inte mår bra :(

Ja huu vad kallt det var igår :( Det blåste ju halv storm ute. Hade sån super tur att det var ledigt i simhallen på Strömsholm så vi åkte och simmade på em och slapp vara ute i blåsten :)

Ha en fortsatt bra söndag och pussa lite på Annie från mig <3 <3

Kram

Postat av: fanci

Publicerad 2014-03-18 10:54:21

men vad trevligt och få vara på blomster landet!du kanske kan klippa bort gamla blommor och grenar,fixa lite fint ,lättare saker,det borde dom ju redan veta när du ska dit! önskar dig verkligen lycka till.
samma med Annie som nu får jobba på med kroppen hela tiden,men hon är snart bra,tur att hon är vid gott mod!
fina bilder ,gillar bockarna :) /kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela