Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

...long time...

Publicerad 2014-06-29 12:42:50 i Allmänt,

...ja jag är inte så värst mycket för att skriva nu men de händer saker hela tiden, Luzza bor kvar hos Emelie och jag hoppas hon får stanna där....sen har jag ju träffat Lina m familj...lillprinsen e sååå stor nu och han snackar så himla mycket....blir alldeles rörd när jag hör lilla knytte prata.... Tillbringar en hel del i torpet där vi inte har någon kontakt med omvärlden och jag kan villigt erkänna att jag njuter av de...bara finnas här och nu i tiden...jag har oxxå varit på anst.intervju och kommer att få börja jobba på timmar till hösten, ska oxxå iväg på torsdag och träffa en brukare som jag kanske ska börja jobba som assistent hos...detta är oxxå på timmar... Hilton var ju och parade för drygt tre v sedan så vi hoppas på några fina bebisar...tiken börjar visa lite tendenser på att hon e dräktig eller så e hon skendräktig men hoppas på de förstnämnda! ;-).... och eftersom de var väääldigt lääängesedan jag skrev nått så kommer en nedrans massa foton så om du inte orkar glo kliv vidare NU!! =P
Nu har de varit mycket utohusröj vid torpet och jag hoppas innerligt att jag kommer få tillbringa många stunder här ute...de ger en massa energi och glädjen att se hur de förändras allt eftersom vi tar ner ogräs och annat som e vildvuxet runt omkring

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela