Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Inte alla dagar man gråter på jobbet...

Publicerad 2013-04-05 09:05:58 i Allmänt,

...haha...låter de....pratade med en av arbetskamraterna som varit sjuk ett par v och hade sedan semester så vi har inte hunnit ses så mycket...har ju märkt att denne e lite disträ och att man kanske inte når ändra fram när man pratat med denne....men h*n förklarade att h*n var sådan och att om jag nu tagit det som att h*n inte tyckte om mig så var de helt fel....h*n gav mig så mycket beröm och att jag fick de av så många andra oxxå.....shit....inget jag hade räknat att få höra av denne, så jag blev helt paff och tårarna sprutade.... denne började darra läpp och sa att jag blir inte alls rörd men nukan jag inte stå emot heller när jag ser dig! ....haha två lipsillar i köket! =P. Skämt åt sido....underbart att få sådan kredd för de jag gör för jag stortrivs ju där...men som vanligt så vet jag inget annat än att det är en transportsträcka på tre månader...och sedan......ingen aning om vad som kommer ske....De går så bra med tjejjerna och vi är ute på isen och i skogen, igår blev de Tinnerö så tjejjerna fick åka med in till jobbet....nu blir de ett gäng med foton...hoppas ni orkar hänga med ända till slutet! =)

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-04-05 17:54:00

Vad skönt att ni fick prata ut ordentligt! :)

Sv: Nej, jag har fortfarande några öl kvar! ;)

Postat av: fanci

Publicerad 2013-04-05 18:49:39

Hej!
vilka härliga bilder du!

ja,man kan få en gråt attack ,och det kan ju vara bra oxå,kul med positivt tyckande om dig! synd att inte kunna veta att här får jag vara 1år i alla fall.

Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela