Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Såå besviken!!...

Publicerad 2012-06-09 14:51:02 i Allmänt,

...min arbetsträning går ut på måndag trots att skolavslutningen e på torsdag och de vill inte förlänga dessa dagar för mig på AF, sååå jäkla trist...har bytt handläggare för att den jag haft e en redig bromskloss, har fått påminna henne om allt och trots att jag fixat med namn, telefon nr pratat med de på skolan så tog de ett halvår innan de hände något... men hon var med och tog beslutet att jag inte fick göra de sista dagarna...känns mer som en hämd pga att jag inte ville fortsätta med henne...jag har varit på skolan sedan 12 dec och blir snuvad på de sista dagarna...skittråkigt!!!!
I onsdags kom en kompis från Örebro hit med sin blandis Svea, funkade jättebra med mamsen men Nova gillade henne inte men de gick bra så fort vi kom in...har ingen större blogglust men de kommer väl tebax antar jag...spåren e lagda och snart ska vi ut å ta spåren, hoppas inte regnet och åskan kommer förbi innan vi tagit spåren...ser ut så och åskvärme de lux. Ha en skön lördag och ta hand om er!!


Svea med grisbollen


Svea e en blandis mellan BC och Golden




En av hästarna som går i hagen vid oss

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-06-11 08:16:38

Vad fin Svea är. Du är duktig med träningen av hundarna. Hoppas att det löser sig med arb träningen också. Sköt om dig och hoppas på bättre väder gör vi väl alla :-). Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Psyco dad (Jasons pappa)!

Publicerad 2012-06-11 15:46:33

Meeeh, faan va trist! :/ va ska du göra nu då?



sv: aah, förstår det. hade det haft någon inverkan på min värk så hade jag definitivt fortsatt... men känner tyvärr ingen skillnad.



ha en fin dag, trots allt!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela