Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ringde veterinären igår...

Publicerad 2012-07-25 19:11:08 i Allmänt,

...för Annies temp far upp å ner så man blir alldeles rådlös, visar bara mer å mer från denna klinik varför jag inte litar på de...gick halva dan å väntade på att hon skulle ringa och när hon väl gjorde de blev jag bara sååå förbannad. Först så ifrågasätter hon om jag kan ta temp för en hund ska inte ligga på 37.6-37.7 i normaltemp...men de e ju den tempen hon ligger på i normala fall...temp har sjunkit till 37.1 och sen en bit över 38....fick inget vettig ur henne utan ska fortsätta med medicinen resterande två v...såå skönt att min veterinär Anna e tebax på måndag, då ska jag hänga på telefonen kl 8 å ringa för att få henne att komma ut hit för en rejäl genomgång av Annie...fick oxxå veta av andra att man brukar skicka iväg dessa prover till labb för att se hur mycket antikroppar de har vilket inte gjordes på Annie så de ska Anna få göra när vi ses...tänker inte släppa en tum på hennes välmående...

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2012-07-25 19:45:54

Men herregud! Vilken behandling ni får stå ut med! Här har vi två olika att gå till. De ena bryr sig inte om djuren (undrar om de ens kan fram och bak på hund) och de andra gör allt och lite till. En bra veterinär är ju så himla viktigt för oss med djur.

Jag hoppas att Annie håller sig stabil under slutet på veckan och att ni kan få hjälp när din ord kommer tillbaka.

Kramisar!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-07-26 10:13:07

Usch vad tråkigt med veterinärer som inte lyssnar på en och är otrevliga :(

Skönt att dina trevliga veterinär kommer tillbaka på måndag :) Håller tummarna att hon har nått bättre svar att ge.



Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-07-26 10:27:54

Stackars lilla Annie! Hoppas att ni får ordning på detta när rätt veterinär är tillbaka!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-07-26 15:23:49

Sv: Maila du en orginalbild till mig så löser jag det :)

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2012-07-27 22:13:46

Fina Annie! Vänta du till måndag & prata med den veterinär du har förtroende för - Så viktigt! Kramar till dig & finaste Annie :-)

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-07-29 09:57:40

Hoppas allt gått bra och du har fått koll på Annie! Tänker på er!

Postat av: fanci

Publicerad 2012-07-29 14:41:43

hoppas verkligen ni får den hjälp ni behöver!

för man betalar för att få en konkret behandling av vet,så enkelt är det.håller tummarna

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-07-30 07:22:48

Du får berätta sen hur det går. Låter inte alls roligt. Förstår din oro. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela