Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lyxigt...

Publicerad 2012-07-05 15:06:52 i Allmänt,

...vi har ju vårt fina Sätravallen bara två km här ifrån och nästan aldrig några folk nere vid badplatsen så mamsen å jag spenderade en stund där idag...två tjejjer som satt där men de gick ganska snart som vi kom dit, mamsen for omkring som en valp å busade med sin nya leksak...den var tydligen riktigt rolig! =). lite foton från hennes framfart kommer här!!



















Vet inte om ni tänker på de men hon har bärnstenshalsband på sig mot fästingar och de kan jag verkligen rekommendera...ist för giftiga halsband och droppar i pälsen så funkar de faktiskt heeelt ok

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-07-05 16:44:15

Springer hon inte i vattnet direkt? Dino är galen i att bada jag skulle aldrig kunna leka med honom sådär. Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2012-07-05 20:00:22

Fina fina Annie, så lyklig hon är <3 Kram på dig Kicki <3

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-07-06 22:38:55

Vilket lyx att ha en hel badplats för sig själva :-). Skönt kunna svalka sig lite i värmen.

Den nya leksaken ser ut att vara väldans rolig :-)



Ha en bra helg.

Kram

Postat av: fanci

Publicerad 2012-07-08 13:26:28

livet är gott,det syns på henne!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela