Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

I söndags...

Publicerad 2012-08-28 10:58:00 i

...var de två månader sen vårt lilltroll fick somna in...saknar mitt lilla pucko så otroligt mycket...med mycket trassel å strul kring henne så kan jag bara säga att hon har tagit med en stor bit av mitt hjärta över regnbågsbron...går inte en dag utan att jag tänker på henne...saknaden e sååå mycket större än jag kunde föreställa mig...det finns en låt som jag tillägnat henne med Sonja Alden, de är inte regn som faller...lyssnar ofta på den å gråter en svätt över att hon inte fick vara med till ålderdomen...2,5 år blev hon bara å de skär i mitt hjärta....VARFÖR?????...
 
Älskade lilltroll
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2012-08-29 00:01:35

Förstår att det måste vara jätte jobbigt och att du saknar ditt älskade lilltroll.

Kram

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-08-29 07:31:18

Här kommer en Bamse kram till dig.

Postat av: Madame Hoffa

Publicerad 2012-08-29 20:48:39

Förstår att det är jobbigt, man väster sig ju verkligen vid en hund.

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-08-30 18:49:17

Jag förstår att du saknar henne! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela